מאמרים מדרסים לפתרון בעיות רפואיות
מדרסים לסובלים מעודף משקל

מדרסים לסובלים מעודף משקל

תוכן עניינים

עבור אלו הסובלים מבעיות גב, ברכיים ורגליים ונאלצים להתמודד עם כאבים קשים, מדרסים יכולים לעשות את ההבדל המבורך בין חיים עם כאבים בלתי פוסקים, לבין חיי שגרה מלאים ונטולי כאבים. כיום, השיטות לייצור מדרסים משוכללות מאוד ואפשר למצוא מכונים המתמחים בהתאמה אישית של מדרסים, בהתאם למנח הרגל ומאפיינים נוספים. אחד ההיבטים החשובים ביותר בהקשר של מדרסים, הוא מדרסים לסובלים מעודף משקל.

מדוע אנשים הסובלים מעודף משקל זקוקים למדרסים?

אנשים הסובלים מעודף משקל, זקוקים הרבה פעמים להתקנת מדרסים בהתאמה אישית, משום שהמשקל העודף שלהם הוא הגורם המשמעותי ביותר לבעיות האורתופדיות שהם סובלים מהן. 

עודף משקל מעמיס על הגוף, הרגליים והגב משקל חריג, הגורם להופעת כאבים חריפים ובמקרים מסוימים אף יכול לגרום לבעיות כמו פריצות דיסק, דורבן ברגל, כאבים בשרירים ועוד.

המדרסים המותאמים לאנשים בעלי עודף משקל מיוצרים בהתאמה אישית ויכולים לשאת את משקל הגוף של המטופל ולגרום לו יציבה נכונה לכן, במקביל לתהליכי הרזייה ושמירה על אורח חיים בריא, מומלץ לאנשים הסובלים מעודף משקל לגשת למכון מומחה ולהתאים לעצמם מדרסים לעודף משקל איכותיים ורק מחומרים טבעיים.

איפה קונים מדרסים לסובלים מעודף משקל?

חנויות הפארם השונות מציעות על המדפים מדרסים מסוגים שונים. 

לרוב, מדובר במדרסים גנריים ואף ספידות (המוצגות כמדרסים), המיוצרים על-פי אמת מידה שלא תמיד מתאימה לסובלים מעודף משקל, או מבעיות אורתופדיות אחרות. 

מי שרוכש מדרסים כאלו, עלול לגלות כי הוא בזבז את כספו לשווא וייתכן שאף מחמיר את הבעיה האורטופדית, שכן הם לא פותרים את חומרת הבעיה שממנה הוא סובל.

מי שסובל מעודף משקל ומבעיות אורתופדיות ברגליים, צריך לגשת למכון המומחה בייצור מדרסים בהתאמה אישית, במגוון טכנולוגיות המשוכללות שקיימות כיום. 

שם אפשר לקבל מענה מקיף ולרכוש מדרסים המתאימים לרגליים באופן אידיאלי. 

מי שמשקיע ברכישת מדרסים ברמה גבוהה, מגלה כי הם יכולים להפחית משמעותית את הכאבים, להעלות את איכות החיים ולאפשר עמידה, הליכה ואפילו ריצה, ללא כאבים.

יגאל מכון אורטופדי – ייצור מדרסים בהתאמה אישית

כבר 3 דורות שאנו מייצרים את המדרסים הביומכניים הטובים בעולם. מנהל המכון יאיר דרורי הוא טכנאי אורטופד ומומחה כף רגל – Orthopadie Schuh und Technik  ומומחה בייצור מדרסים בדגש על שיטת אורטוטק (orthotech) הייחודית בארץ. כל המדרסים מיוצרים מחומרים טבעיים ומותאמים לכף רגל המטופל על פי הנתונים האישיים שלו והמחלה ממנה הוא סובל.

בין השנים 2002-2005 שימש יאיר דרורי (בגאווה רבה) כטכנאי האורטופדיה האישי של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל.

  •  
מאמרים מדרסים מדרסים לדף הבית מדרסים לפתרון בעיות רפואיות
מדרסים לחולי סוכרת

מדרסים חולי סכרת

כדורסל ◦ כדורגל ◦ טניס ◦ טריאתלון ◦ ריצת מרתון

סובלים מסכרת? יש לנו מדרסים מיוחדים לרגליים סכרתיות

המדרסים שלנו לחולי סכרת מכוונים למנוע ולנהל סיבוכים בכף הרגל כמו נוירופתיה, רימת דם לקויה, כיבים ופצעים הנוצרים עקב מחלת הסוכרת. המדרסים מיוצרים משעם טהור ומספקים ריפוד, בלימת זעזועים, חלוקת לחץ מחדש ולהפחית חיכוך ולחץ על כפות הרגליים. הם משלבים בתוכם תכונות אנטי-מיקרוביאליות למניעת זיהומים ובכך מפחיתים את הסיכון לסיבוכים עקב המחלה

מדרסים לחולי סכרת

סכרת הינה מחלה אשר משפיעה על מגוון תחומי חייו ובריאותו של החולה בה, מלבד ההגבלות הרפואיות על מזון ושתייה וכן הטיפול התרופתי בכדורים, רגליהם של חולי הסוכרת עדינות ונוטות להיפצע בקלות ולסבול מבצקות ומתופעות שונות. במכון אורטופדי יגאל ברמת גן, מייצרים מדרסים לחולי סכרת בהתאמה אישית ולאחר מיפוי הרגל בפדומטר ממוחשב. כל מדרס "נתפר" בדיוק לרגל הספציפית ומקל על חולי הסכרת בחיי היום יום.

 

ייחודם של מדרסים לחולי סוכרת

חולי סכרת ידועים כבעלי רגליים פגיעות, אשר מפתחות בקלות זיהומים, דלקות ובצקות. לכן, חשוב לדעת שהשימוש במדרסים המותאמים באופן אישי למטופל מטרתם להפחית באופן משמעותי את את התופעות הנ"ל ולסייע לכף הרגל להחזיק יציבות נכונה ולהימנע משפשופים, מכות ועוד, בעיקר אם המטופל הוא בעל משקל כבד.

מדרסים לחולי סכרת עשויים מחומרים טבעיים השומרים על רגל יבשה ונקייה. בנוסף יש להם תכונה של זיכרון גבוה לכף הרגל והם עבים ובשרניים. כף רגל סוכרתית היא כף רגל כבדה המוגבלת ברמת התנועה ועל כן המדרסים חייב להיות מדרסים איכותים העשויים מכמה סוגי חומרים ביוצרים יחד את המדרס המושלם.

 

התאמת מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סוכרת מותאמים באופן ייחודי לכף הרגל של האדם הסוכרתי, ועל פי המאפיינים האישיים שלו המתקבלים מהסריקה הממוחשבת. למרות שמחירם של המדרסים אינו נמוך חשוב מאוד לא להתפשר ולבחור במדרסים אשר מיוצרים ומיועדים אך ורק לחולי סכרת – והותאמו בצורה מדויקת ואישית לכף הרגל שלכם. אל תתפשרו על מדרסים אחרים אשר לא הותאמו באופן אישי וכיוון שהם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך – דרשו מדרסים משעם טבעי.

 

מדוע מדרסים לחולי סכרת צריכים להיות משעם טבעי

אז למה מדרסים משעם טבעי הם המדרסים המומלצים ביותר לחולי סוכרת? כף רגל סוכרתית היא כף רגל הרגישה באופן מיוחד לגירויים, ולכן לחולי סכרת אסור לדרוך על חומרים שאינם טבעיים. כאשר כף רגל של חולה סוכרת מזיעה היא פשוט מתחילה בתהליך של "ריקבון" דבר הגורם להיווצרות חיידקים וזיהומים שונים. מדרסים לחולי סוכרת המיוצרים משעם טבעי  סופגים את הזיעה ואת החום וציפוי העור סופג ומגן מחיכוכים למיניהם. בנוסף, הם תורמים לשיפור זרימת הדם ולרעננות של הרגל.

מדרסים לחולי סכרת, המותאמים לכפות הרגליים הרגישות שלהם, הם בגדר חובה רפואית כדי להימנע מנזקים עתידיים שיכולים לגרום לפגיעות חמורות לרגל. יש לבחור מדרסים איכותיים ומותאמים באופן אישי ונכון ומומלץ לעשות זאת עוד לפני שמתחילות בעיות ברגליים. הגיעו אל מכון אורטופדי המתמחה בכף הרגל ובייצור מדרסים ולהתאים את המדרסים האידיאליים לכף הרגל של כל אחד ואחת מהם.

 

יגאל מכון אורטופדי – מומחים בייצור מדרסים לחולי סוכרת

כבר מעל 30 שנה אנו מייצרים ביגאל מכון אורטופדי מדרסים לכל מטרה וספציפית לחולי סוכרת ובין הבודדים בישראל המייצרים מדרסים משעם טבעי. לרשותכם במכון מומחה כף רגל בעל ניסיון המאבחן את ברגל ומתאים את המדרס לפעילות המתאימה. נשמח לראותכם. הרצל 57 רמת גן המדרסים מיוצרים על ידינו באופן בלעדי בישראל, מחומרים טבעיים ובטכנולוגיות מתקדמות.

לתיאום תור וקביעת פגישה במכון חייגו – 072-3308515

 

 

 

גרבי לחץ לריצה

גרבי לחץ איכותיות מבית  CEP גרמניה. גרביים מיוחדות אלו מפעילות לחץ מדורג על הרגליים התחתונות, עם ההתאמה ההדוקה ביותר בקרסול. הם מפחיתים בהדרגה את הלחץ במעלה השוק, מאפשרים זרימת דם משופרת, רטט שרירים מופחת, ביצועים משופרים והתאוששות מהירה. מושלמים למרתון, ריצה והליכה למרחקים ארוכים
בית מאמרים מדרסים מדרסים לדף הבית מדרסים לפתרון בעיות רפואיות
מדרסים לדורבן

מדרסים לדורבן

כדורסל ◦ כדורגל ◦ טניס ◦ טריאתלון ◦ ריצת מרתון

מדרסים לדורבן כף הרגל - הפחתת כאבים

דורבן בכף הרגל, המכונה גם דורבן בעקב, הוא גדילה גרמית שנוצרת בדרך כלל על עצם העקב. מדובר במצב המאופיין בדלקת וכאב ב- plantar fascia וכתוצאה מכך לאי נוחות וקשיי הליכה או עמידה. המדרסים הביומכניים שלנו המותאמים לדורבן, מבוססים על טכנולוגית אורטוטק המתקדמת ביותרבעולם, מיוצרים בהתאמה אישית לכף רגל המטופל ומאפשרים הקלה מידית על הכאב ופעילות יומיומית רגילה לאיכות חיים משופרת

איך מדרסים מקלים על תופעת הדורבן

דורבן בכף הרגל, המכונה גם דורבן בעקב, הוא גידול גרמי שיכול להתפתח על עצם העקב (קלקנאוס).הסובלים מדורבן יחושו כאב בכף הרגל בעת דריכה, בעיקר בשעות הבוקר לאחר שינה או ישיבה ממושכים ללא דריכה על כף הרגל.

הדורבן נוצר בדרך כלל כתגובה למאמץ ארוך טווח על השרירים והרצועות של כף הרגל, הנגרם לרוב על ידי פעילויות כמו ריצה, קפיצה או עמידה ממושכת. תנועות חוזרות ונשנות אלו עלולות להוביל לדלקת ולגירוי של ה- plantar fascia, רצועת הרקמה העבה המחברת את עצם העקב לאצבעות הרגליים.בתגובה לגירוי זה, הגוף עלול להפקיד משקעי סידן על עצם העקב, וכתוצאה מכך דורבן בכף הרגל.

דורבנים בכף הרגל הם נפוצים וניתן לראות אותם בצילומי רנטגן, אך הם לא תמיד גורמים לכאב או אי נוחות. עם זאת, במקרים מסוימים, הם יכולים לתרום לדלקת ולכאבים בעקב או בקשת כף הרגל. הכאב מורגש בדרך כלל בהליכה או בעמידה, במיוחד בבוקר או לאחר מנוחה ממושכת.

הטיפול בדורבן בכף הרגל מתמקד בדרך כלל בניהול המצב הבסיסי הגורם לכאב ועל כן מדרסים ביומכניים בהתאמה אישית הם פתרון מעולה להפגת הכאבים. בנוסף יש להקפיד על  מנוחה, תרגילי מתיחה,  פיזיותרפיה או תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות (NSAIDs) לשיכוך כאב. במקרים נדירים שבהם אמצעים שמרניים נכשלים, ניתן לשקול התערבות כירורגית.

 

מדרסים לדורבן

מדרסים לדורבן

כאמור, דורבן הוא דלקת המסבה כאב בכף הרגל. אנשים הסובלים מדורבן יסבלו מאי נוחות וכאב בהליכה בעיקר בבוקר, או אחרי שינה או מנוחה רציפה, בעיקר במספר צעדים הראשונים. מכיוון שהדורבן מסב אי נוחות וכאבים, רבים מחפשים את הדרך האידיאלית לטפל בו ולהעלימו.

כיוון שמדובר בדלקת הנובעת בשל עומס על כף הרגל,  גורמים רפואיים מעריכים, שהשימוש במדרסים בהתאמה אישית המותאמים ומיוצרים לכף הרגל הספציפית אשר ישפרו את יציבות הרגל ויפחיתו מהעומס על הרגל על ידי איזון של הגוף, יסייעו להעלמת הדורבן בטווח זמן כלשהו של שימוש בהם.

 

ממה עשוי מדרס לדורבן?

מדרסים לדורבן בדרך כלל יהיו עשויים מפלסטיק והינם מדרסים פונקציונליים יומיומיים. המדרסים המותאמים לדורבן יהיו מסוגי מדרס ביומכאני קשיח, והוא יותאם באופן אישי ורפואי לכל כף רגל של אדם הסובל מדורבן.

אין ספק שמדרסים יכולים להקל משמעותית על ההתנהלות היומיומית של האדם הסובל ובנוסף, השימוש בהם לתקופת זמן משמעותית, בכוחם גם לרפא את הדורבן.

לפני שפונים לאופציות אחרות, שווה לבדוק פתרון של מדרסים לדורבן. ייתכן מאוד שזה הפתרון האולטימטיבי שיחסוך עוגמת נפש וכאבים בעתיד.

 

יגאל מכון אורטופדי המומחים בייצור מדרסים לדורבן

אנחנו ביגאל מכון אורטופדי מייצרים כבר מעל 30 שנה מדרסים פונקציונליים בכלל ומדרסים לבעיית הדורבן . לרשותכם במכון מומחה כף רגל בעל ניסיון המאבחן את הרגל ומתאים את המדרס לפעילות מלאה על אף הדורבן.  נשמח לראותכם.  הרצל 57 רמת גן.

מאמרים מדרסים מדרסים לדף הבית מדרסים לפתרון בעיות רפואיות
מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס

תיקון זווית ◦ יצירת קשת ◦ מדרס ביומכני מתקן ◦ הפחתת כאבים

מדרסים לפלטפוס המתקנים את תופעת הרגל השטוחה

לכף הרגל של אדם יש קשת טבעית, המספקת בלימת זעזועים ומסייעת בחלוקת משקל הגוף באופן שווה.  תופעת הפלטפוס/רגל שטוחה/קשת נפולה, היא מצב שבו קשת כף הרגל קורסת, הופכת לשטוחה ובאה בשלמות במגע עם הקרקע.

חלק נולדים עם התופעה וחלק מפתחים אותה במהלך החיים מסיבות שונות, אבל לכולם יש לנו פתרון מעולה בדמות מדרסים ביומכניים מתקנים לפלטפוס. המדרסים שלנו מדמים את הקשת, משנים את זווית הדריכה ומפחיתים את הלחץ והכאבים

לחזור לפעילות עם מדרסים לפלטפוס

יותר ויותר אנשים דוגלים בפעילות גופנית. שעה אחת ביום של הליכה או ריצה עושה את העבודה אבל מה קורה כשהגוף מאותת על כאבים בכפות הרגליים? נשמע לכם מוכר? האם גם אתם נמנים על אותם אנשים שלא יכולים לוותר על פעילות גופנית אבל עלולים להפסיק לרוץ בגלל הכאבים? פעמים רבות הפתרון לכך הוא  מדרסים אורטופדיים המשפרים משמעותית את בעיות כף הרגל.

לעיתים אין אנו מודעים, או שהדבר לא אובחן בעבר, כי אנו סובלים מפלטפוס! על מנת לפתור את הבעיה, הנה כמה דברים שיסבירו לכם איך לטפל בכאב ולהפחית אותו באמצעות מדרסים לפלטפוס. אתם מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף עם אנשים שרוצים לחזור לפעילות רגילה.

עומס על כף הרגל מדריכה ממושכת או פעילות ספורטיבית ממושכת עלולה לגרום לכאב הנובע מקריסת כף הרגל ומכאן השם כף רגל שטוחה. חשוב לציין כי במידה והבעיה לא תטופל בזמן, עלולה התופעה להקרין כאבים לכל הרגל. ועל כן, מדרסים אלה באים בעצם לטפל בקריסת כף הרגל הנובעת מהלחץ.

כאן נדגיש ונאמר כי ברוב המוחלט של המקרים הסיבה לפלטפוס הינה סיבה גנטית אך היא יכולה להיווצר בצורה חיצונית מעודף משקל, הריון או ריצה והליכה על משטח שטוח.

מכל מקום, על מנת להתאים מדרסים לפלטפוס כדאי מאוד להגיע למומחה לכף הרגל בכדי שהוא יתאים את המדרס לרגל באופן מושלם על מנת לטפל בבעיה באופן הטוב ביותר ולאפשר את הנוחות המרבית בהליכה ובפעילות השגרתית, לכל מי שסובל מפלטפוס.

בדיקת כף רגל שטוחה - פלטפוס

אם החלטתם להתאים מדרסים לפלטפוס כדאי מאוד לעשות זאת באמצעות אבחון אישי במכון המתמחה במדרסים שייתן פתרון נקודתי לבעיה.

זה חשוב כי אבחון אישי אצל מומחה  כולל סריקת כף הרגל באמצעות סורק ממוחשב ויצירת מדרס בהתאמה אישית המתחשב בצורת הרגל, בגיל המטופל, במשקל שלו, במצבו הבריאותי ועוד…  שימוש במדרס מתאים באופן מושלם לבעיה וללקוח מקנה לכם נוחות מרבית בהליכה, פוטר מהכאב ומאפשר פעילות יומיומית רגילה.

טיפ:

אם אתם צריכים מדרסים לפלטפוס שיפתרו לכם את הבעיה אחת ולתמיד, חשוב מאוד  שהם יהיו קשיחים ומיוצרים באופן אישי. זה חשוב, כי מטרת המדרס לייצב את הרגל ולהעניק צורה נכונה של הקשת. לצד זאת, באמצעות שימוש במדרסים הנכונים, תוחזר לכם היציבות והתפקוד היומיומי יחזור להיות כמו בעבר ואף טוב יותר.

ממה עשויים מדרסים לפלטפוס?

מדרסים לפלטפוס הם לרוב מדרסים קשיחים, אשר מיוצרים בהתאמה אישית למטופל מטרתם לייצב את הרגל ולהעניק לה את הצורה הרלוונטית של הקשת אשר תשמור על היציבות ותסייע לתפקוד היומיומי. את המדרסים כדאי לרכוש ולהתאים במקום אשר מתמחה ספציפית במדרסים לפלטפוס וזאת בכדי לפתור את הבעיה באופן היעיל והאיכותי ביותר.

מדרסים לפלטפוס הם ההבדל שבין נוחות לאי נוחות. לא כדאי שלא לטפל בכף רגל שטוחה ורצוי לרכוש את המדרסים האידיאליים בהקדם האפשרי.

יגאל מכון אורטופדי המומחים בייצור מדרסים לפלטפוס

אנחנו ביגאל מכון אורטופדי מייצרים כבר מעל 30 שנה מדרסים פונקציונליים לפלטפוס בהתאמה אישית ממגוון חומרים ובין הבודדים בישראל המייצרים מדרסים משעם טבעי.

לרשותכם במכון מומחה כף רגל בעל ניסיון המאבחן את ברגל ומתאים את המדרס לפעילות המתאימה. נשמח לראותכם. עכשיו תוכלו לחזור לשגרת אימונים רגילה ולכל שאר התפקודים אשר יידרשו מכם הליכה או עמידה ממושכת על הרגליים. הכי חשוב? את הכאב תשאירו בצד והכול בזכות בחירה מוקפדת שתשמור על בריאות כף הרגל שנים רבות.

יגאל מכון אורטופדי  הרצל 57 רמת גן 072-3308515

גרבי לחץ לריצה

גרבי לחץ איכותיות מבית  CEP גרמניה. גרביים מיוחדות אלו מפעילות לחץ מדורג על הרגליים התחתונות, עם ההתאמה ההדוקה ביותר בקרסול. הם מפחיתים בהדרגה את הלחץ במעלה השוק, מאפשרים זרימת דם משופרת, רטט שרירים מופחת, ביצועים משופרים והתאוששות מהירה. מושלמים למרתון, ריצה והליכה למרחקים ארוכים
מאמרים מדרסים מדרסים לפתרון בעיות רפואיות
מורטון נוירומה

מורטון נוירומה

טיפול באמצעות מדרסים

תוכן עניינים

מורטון נוירומה: כאב חד בכף הרגל? ייתכן שמדובר בנוירומה

נוירומה בכף הרגל, הידועה גם בשם נוירומה של מורטון, היא מצב שכיח הגורם לכאב חד ושורף בכף הרגל. הכאב נגרם כתוצאה מלחץ על עצב בכף הרגל, בדרך כלל בין האצבעות השלישית והרביעית.

מהם הגורמים למורטון נוירומה?

הגורם המדויק למורטון נוירומה אינו ידוע, אך ישנם מספר גורמים תורמים אפשריים, ביניהם:

  • נעילת נעליים צרות או בעלות עקבים גבוהים: נעליים אלו גורמות ללחץ על כף הרגל, אשר עלול להוביל לדחיסת העצב.
  • פעילות גופנית מאומצת: פעילויות כמו ריצה או קפיצה יכולות להעמיס על כף הרגל ולגרום לדחיסת העצב.
  • עיוותים בכף הרגל: מצבים כמו פלטפוס (כף רגל שטוחה) או קשת גבוהה בכף הרגל יכולים להוביל לחוסר יציבות בכף הרגל וללחץ על העצב.
  • גיל ומין: נוירומה בכף הרגל שכיחה יותר אצל נשים מעל גיל 40.
  • גורמים נוספים: גורמים נוספים שיכולים לתרום להתפתחות מורטון נוירומה כוללים עודף משקל, פציעות בכף הרגל, ומחלות מסוימות כמו סוכרת.

מהם התסמינים של מורטון נוירומה?מדרסים למורטון נוירומה

התסמין העיקרי של מורטון נוירומה הוא כאב חד ושורף בכף הרגל, בדרך כלל בין האצבעות השלישית והרביעית. הכאב יכול להופיע באופן פתאומי או להתפתח בהדרגה. תסמינים נוספים יכולים לכלול:

  • תחושת נימול או עקצוץ בכף הרגל
  • תחושת חום או קהות בכף הרגל
  • קושי בכיפוף האצבעות
  • תחושה של "אבן" בכף הרגל

כיצד מאבחנים מורטון נוירומה?

אבחון מורטון נוירומה מתבסס על מספר גורמים, ביניהם:

  • תשאול המטופל: הרופא ישאל את המטופל על התסמינים שלו, ההיסטוריה הרפואית שלו ועל הרגלי החיים שלו.
  • בדיקה גופנית: הרופא יבצע בדיקה גופנית של כף הרגל, וינסה לאתר את מקור הכאב.
  • בדיקות הדמיה: במקרים מסוימים, ייתכן שהרופא ימליץ על בדיקות הדמיה, כגון רנטגן או MRI, כדי לשלול גורמים אחרים לכאב.

מורטון נוירומה טיפול

הטיפול במורטון נוירומה תלוי בחומרת התסמינים. אפשרויות הטיפול כוללות:

  • שינויים באורח החיים: שינויים אלו יכולים לכלול נעילת נעליים נוחות יותר, הפחתת פעילות גופנית מאומצת, והימנעות מעמידה ממושכת.
  • מדרסים: מדרסים מותאמים אישית יכולים לסייע בהפחתת הלחץ על העצב ולשפר את התסמינים.
  • טיפולי פיזיותרפיה: פיזיותרפיסט יכול ללמד תרגילים לחיזוק כף הרגל ושיפור הגמישות שלה.
  • תרופות: תרופות משככות כאב, כגון איבופרופן או נפרוקסן, יכולות לסייע בהקלה על הכאב.
  • זריקות: במקרים מסוימים, הרופא עשוי להזריק סטרואידים או תרופות אחרות ישירות לאזור הכואב.
  • ניתוח: ניתוח הוא האפשרות האחרונה, ומתבצע רק במקרים בהם טיפולים אחרים אינם יעילים.

מדרסים למורטון נוירומה

באמצעות מדרסים מותאמים אישית על ידי מומחה כף רגל, תוכלו לשים סוף לבעיה. חשוב שהמדרסים שיוכנו עבורכם ייבחרו בקפידה על ידי מומחה, ושמטרתם להקל עליכם בזמן פעילות ממושכת, כגון פעילות המצריכה עמידה או הליכה ממושכת. כמו כן, מטרתם של מדרסים למורטון נוירומה היא להעניק פיזור מדויק של העומסים שנוצרו על כפות הרגליים ולהעניק תמיכה מושלמת לכף הרגל.

יש לבחור מדרסים המבוססים על חומרים איכותיים בלבד – זה חשוב כי לטווח הארוך זה צריך לשרת אתכם ולהעניק לכם נוחות ותמיכה ראויה. כמו כן, חשוב מאוד לפנות למומחה כף רגל שזה יתאים לכם מדרסים באופן אישי על פי נתוני הגוף, כף הרגל וחומרת הבעיה ממנה אתם סובלים. מדרסים המיוצרים על ידינו בהתאמה אישית לכל בעיה אורטופדית הם המדרסים שיתנו לכם את הפתרון לטווח הארוך.

רוצים להשאיר את הכאב מאחור? בואו למכון שלנו ונתאים לכם את המדרסים שאתם צריכים במחירים נוחים ובתנאי תשלום גמישים.

אנחנו ביגאל מכון אורטופדי מייצרים מדרסים לנוירומה של כף הרגל אשר מקלים באופן מיידי על הכאב. מומחה כף הרגל שלנו ממפה את כף הרגל של המטופל באמצעות 4,000 חיישנים ליצירת מפת נקודות הלחץ ושולחים את התוצאה למעבדה לייצור המדרס בהתאמה אישית.
מאמרים מדרסים מדרסים לפתרון בעיות רפואיות
מדרסים לקשת גבוהה

מדרסים לקשת גבוהה

כדורסל ◦ כדורגל ◦ טניס ◦ טריאתלון ◦ ריצת מרתון

מדרסים לקשת גבוהה

בעיית הקשת הגבוהה, המכונה גם pes cavus או קשתות גבוהות, היא מצב המאופיין בקשת גבוהה באופן חריג בכף הרגל (ההיפך מפלטפוס). אצל אנשים עם קשתות גבוהות, קשת כף הרגל בולטת יותר מהרגיל, מה שגורם לכף הרגל למראה "דמוי טופר". המדרסים שאנו מייצרים לבעיית הקשת הגבוהה הם מדרסי אורטוטק ביומכניים מתקנים שמותאמים באופן אישי, מפחיתים את הקיעור ברגל האחורית ובעצם מונעים את "קריסת הרגל" ואת הכאבים הנלווים

הסבר על תופעת הקשת הגבוהה

כאשר מדברים על תופעת הקשת הגבוהה מדברים למעשה על דפורמציה מולדת. לצד היותה בעיה תורשתית או משפחתית, עלולה זו להיות גם בעיה על רקע נוירולוגי  או להופיע גם מחמת חוסר איזון שרירי. מדרסים לקשת גבוהה חייבים להיות מיוצרים בהתאמה אישית לנתוני הרגל וכל מדרס אחר עלול לגרום נזק. יגאל מכון אורטופדי מתמחה בייצור מדרסים לקשת גבוהה באמצעות מיפוי ממוחשב של כף הרגל וייצור מדרסים מהחומרים הטובים בעולם.

קשת גבוהה עלולה להוביל לבעיות ותסמינים שונים כמו:

1. כאבים בכף הרגל: הקשת המוגברת עלולה להפעיל לחץ מוגזם על הכדור והעקב של כף הרגל, מה שמוביל לכאב ואי נוחות.
2. חוסר יציבות: קשתות גבוהות עשויות להפוך את כף הרגל לפחות יציבה, ולהגביר את הסיכון לנקעים בקרסול או לפציעות אחרות.
3. יבלות : הלחץ המוגזם על אזורים מסוימים בכף הרגל עלול לגרום להיווצרות של יבלות.
4. קשיי שיווי משקל וקואורדינציה: חלק מהאנשים עם קשתות גבוהות עלולים לחוות אתגרים בשיווי משקל וקואורדינציה עקב המבנה המשתנה של כף הרגל.

 

מהו גורם הכאב?

כפי שאמרנו, הקשת המוגברת, גורמת לכאבים בכף הרגל. הסיבה לכך הינה קשת מוגברת בעצמות המטטרסלים. איך זה מתרחש? משטח המגע בקרקע הינו קטן וכך למעשה רוב העומס הוא על ראשי המטטרסלים. גם הטיה של כף הרגל מגבירה את העומס והתוצאה? חלוקת הכאב לשאר ראשי העצמות.

חשוב לציין כי שכיחות הסובלים מקשת גבוהה הנה מעל עשרה אחוזים מהאוכלוסיה ויש מחקרים המעידים כי לא מעט אנשים הסובלים מהבעיה יסבלו מכאבים בכפות רגליהם בטווח הארוך. אנשים הסובלים מבעיה של קשת עמוקה יסבלו מנוקשות ואף חוסר בלימה של זעזועים. כמו כן, יסבלו מכאבים ודלקות בכף הרגל ואף בגפה התחתונה.

 

מדרסים לסובלים מקשת גבוהה

השימוש באמצעות מדרסים לסובלים מקשת גבוהה יבואו לידי ביטוי במניעת קיעור ברגל האחורית – זה חשוב כי הרעיון הוא לייצר יציבות לטראלית (כלפי חוץ). רגל בעלת קשת גבוהה עלולה לצור עומס בלתי מאוזן וחוסר יציבות. אז איך יעזרו כאן המדרסים? פשוט מאוד, הם למעשה ימנעו יתר קריסה של כף הרגל בזמן הדריכה. בחירת מדרסים בהתאמה אישית על ידי מומחה כף הרגל, יעניקו לסובלים מהבעיה מדרסים צמודים שיקצרו את זמן המגע וכך למעשה יורידו את רוב העומס.

 

מה חשוב כאשר מתאימים מדרסים לקשת גבוהה

  •  יכולת בלימת זעזועים טובה – כאמור גמישים ורכים.
  • חשוב לייצר הגבהה של לפחות 3 סנטימטר – זה נדרש כי כך למעשה הרגל תגיע לטווח תנועה נכון.
  • חשוב לייצר מדרסים עם בית עקב עמוק – זה חשוב כי זה יכול לשפר את היציבות. בין היתר רצוי כי המדרסים יהיו בעלי קשת אורכית צמודה ורחבה. מצב זה יגדיל למעשה את שטח המגע בזמן הדריכה ויפחית עומסים מראשי המטטרסלים.

זקוקים למידע נוסף? רוצים לשים סוף לכאב? השאירו את פרטיכם האישיים ומומחה כף הרגל ישמח לענות לכם על כל שאלה.

יגאל מכון אורטופדי 072-3308515

מאמרים מדרסים לפתרון בעיות רפואיות
מדרסים לנעלי עקב

מדרסים לנעלי עקב בהתאמה אישית

תוכן עניינים

התאמת מדרסים לנעלי עקב 

כל אישה יודעת לשנן ש"נעלי עקב זה לא בריא". 

נעלי העקב מעוותת את צורת הרגל, משנות את הקשת וגורמת לנזקים בלתי הפיכים. יחד עם זאת, נעלי עקב הן הנעליים המחמיאות ביותר לאישה. אלגנטיות, יפות ומגביהות. 

אך יחד עם ההבנה כי נעלי עקב גורמות לנזקים לאורך זמן, נשים רבות בוחרות להמשיך וללכת איתן.

הפתרון האידיאלי ביותר המשלב בין נעלי עקב לנוחות מקסימלית הוא מדרסים  לנעלי עקב בהתאמה אישית.

נעלי עקב
מדרסים לנעלי עקב

הכירי את מדרסי EASY WALK

מדרסי EASY WALK הינם מדרסים קשיחים ודקים במיוחד, המותאמים לנעליים אלגנטיות כגון: נעלי עקב לנשים, נעלי יציאה לגברים ועוד.

מדרסים אלה הינם קשיחים אך דקים, אשר נותנים מענה לכלל בעיות כף הרגל, אך משמשים כמדרסים משניים ולא ראשיים. 

המדרסים הללו מתאימים מאוד לשימוש יום יומי, לאלה אשר נועלים נעליים אלגנטיות במהלך יום עבודתם.

התמודדות עם אי הנוחות של נעלי עקב

נעלי עקב, לרוב אינן נוחות לנועלות אותן. 

הן צרות מידי, קשיחות מידי ומגביהות את הכף הרגל בצורה לא טבעית. בשלב כלשהו של היום, כל אישה מחכה לרגע הזה שבו תוכל לחלוץ את הנעליים ולחוש את ההנאה של להיות משוחררת. 

מדרסים בהתאמה אישית המיוצרים באופן מושלם לנעלי העקב משחררים אותך מתחושה זו ומאפשרת לך להרגיש נינוחה ורעננה במשך כל שעות היום. 

מדרס לנעלי עקב – יפה, נוח ושומר על בריאות כף הרגל

מדרסים לנעלי עקב המיוצרים בהתאמה אישית, באמצעות הטכנולוגיה שלנו, מאפשרים לשלב בין מראה מרשים וגבוה בנעלי עקב, לשמירה על בריאות כף הרגל.

באמצעות מדרסים ייחודיים אלה המותאמים לנעלי העקב, תוכלי לשלב בין המראה הנאה והאלגנטי לבין נעל בריאה ואיכותית. 

יתרונם של מדרסים לנעלי עקב EASY WALK

יתרונם של המדרסים לנעלי עקב אותם אנו מייצרים הוא בכך שהם מתאימים לכל סוג נעל (ולא רק לנעלי עקב כנעליים צרות ועדינות) וניתן להעבירם מנעל לנעל בלי בעיה.

המדרס תומך בכף הרגל ומתאים בינה לבין הנעל באופן מושלם. המדרס לא רק מקל על תחושת אי הנוחות והכאב אלא גם מונע חלק מן הנזקים הנגרמים עקב נעילת נעלי עקב. 

יגאל מכון אורטופדי המומחים בייצור מדרסים בהתאמה אישית

אנחנו ביגאל מכון אורטופדי, מייצרים כבר מעל 30 שנה סוגי מדרסים בהתאמה אישית ממגוון חומרים ייחודיים ומומחים בייצור מותאם של מדרסים לנעלי עקב פונקציונליים.  

לרשותכם במכון מומחה כף רגל בעל ניסיון, המאבחן את כף הרגל ומתאים את המדרס לפעילות המתאימה. 

נשמח לראותכם.