כיצד נבחר נכון מדרסי הגבהה

יאיר דרורי - אמן מדרסים

המדריך האולטימטיבי לבחירת מדרס ההגבהה המושלם לצרכים שלכם

האם אתם סובלים מתסמונת הרגל הקצרה? האם את מחפשת מדרס שגם יסייע לכאבים בכף הרגל וגם ייתן לך הגבהה? מדרסי הגבהה יספקו לכם את תוספת הגובה, הריפוד ותמיכת הקשתות שאתם זקוקים לה, כדי להרגיש נהדר על כפות הרגליים. במדריך זה נחקור את עולם מדרסי ההגבה ונעזור לכם לבחור את הזוג המושלם לצרכים שלכם.

הבנת מדרסי הגבהה

למדרסי הגבהה יש מספר מטרות, אחת ומרכזית היא, טיפול במצבים של אסימטריה ברגליים, כאשר רגל אחת קצרה יותר מהשנייה.

פונקציה נוספת של מדרסי הגבהה היא לשפר את הגובה שלך, אבל הם מציעים גם יתרונות אחרים. הם יכולים לעזור לתקן יציבה, להקל על הלחץ על כפות הרגליים, הקרסוליים והברכיים, ולהפחית את הסיכון לכאב ואי נוחות בכף הרגל. על ידי הוספת גובה נוסף, מדרסי הגבהה יכולים להגביר את הביטחון העצמי שלך, לשפר את המראה שלך, ולגרום לך להרגיש בטוח יותר בעצמך.

מדרסי הגבהה

סוגי מדרסי הגבהה

כשמדובר במדרסי הגבהה, קיים מגוון רחב של אפשרויות בשוק. סוגים שונים של מדרסים מספקים צרכים שונים, ומספקים רמות שונות של נוחות ותמיכה. להלן מספר סוגים פופולריים:

  1. מדרסי גובה לא-סימטריה ברגליים: המדרסים נועדו לתת מענה לפערי גובה בין שתי הרגליים ממגוון סיבות.
  2. מדרסים מגביהי גובה: מדרסים אלה נועדו להוסיף גובה נוסף לנעליים שלך. הם מגיעים בעוביים שונים, המאפשרים לך לבחור את הגדלת הגובה הרצויה.
  3. מדרסים אורתוטיים: מדרסים אלה מומלצים על ידי מומחי כף רגל לתיקון בעיות ביישור כף הרגל. הם מספקים תמיכה בקשת, מקלים על כאבים ומשפרים את תפקוד כף הרגל הכללי.
  4. מדרסי ג'ל: מדרסים בג'ל ידועים בתכונות הריפוד המצוינות שלהם. הם מספקים ספיגת זעזועים, מפחיתים את הלחץ על כפות הרגליים ומספקים נוחות נוספת.
  5. מדרסי קצף זיכרון: מדרסים אלה מתאימים לצורת כפות הרגליים ומספקים ריפוד ותמיכה בהתאמה אישית.

חשוב לבחור את סוג מדרס ההגבהה הנכון בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. שקלו גורמים כגון סוג הנעליים שאתם נועלים, מצב כפות הרגליים שלכם ואת רמת התמיכה והנוחות שאתם צריכים. זכרו, מדרס הגבהה נכון יכול לעשות הבדל משמעותי בנוחות כף הרגל וברווחה הכללית שלכם.

בחירת מדרסים בגובה הנכון

כשמדובר בבחירת מדרסים איכותיים, בחירת הגובה הנכון היא קריטית. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את המדרסים בגובה האידיאלי לצרכים שלכם:

  1. הבדלי גובה בין הרגליים: כאשר מדובר על מענה לא-סימטריה בין הרגליים, מומלץ להגיע לטכנאי מדרסים מוסמך המומחה באבחון בעיות אורטופדיות ובייצור מדרסים על מנת שייעץ לכם, מה הפתרון המתאים ביותר לצרכים.
  2. שקלו את הנוחות שלכם: גורם חשוב שיש לקחת בחשבון הוא רמת הנוחות שלכם. התחילו בהתנסות במדרסים עם עלייה מתונה בגובה וראו איך הם מרגישים. בהדרגה ניתן להגדיל את הגובה עד שתמצאו מוצר שמרגיש הכי נוח.
  3. תאימות הנעלה: קחו בחשבון את סוג הנעליים איתן תשתמשו במדרסים. לנעליים שונות יש מגבלות מקום שונות, לכן בחרו מדרסים שמתאימים היטב לנעליים שלכם מבלי לגרום לאי נוחות.
  4. רמת פעילות: שקלו את הפעילויות שאתם בדרך כלל עוסקים בהן בעת השימוש במדרסי הגבהה. אם אתם פעילים יותר ועוסקים בספורט בעצימות גבוהה, ייתכן שתזדקקו למדרסים עם תכונות בולמות זעזועים יותר ותמיכה טובה יותר בקשת.
  5. תמיכה בקשת: שימו לב לתמיכה בקשת המוצעת על ידי המדרסים. תמיכת קשת ימין יכולה לעזור להקל על כאבי כף הרגל ולקדם יישור טוב יותר של כפות הרגליים.
  6. חומר ועמידות: חפשו מדרסים העשויים מחומרים איכותיים המספקים תמיכה לאורך זמן. ודאו שהם נושמים, מנדפי לחות ועמידים בפני ריחות כדי לשמור על כפות רגליכם נוחות ורעננות.

על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכלו למצוא את מדרסי ההגבהה המושלמים המספקים נוחות ותמיכה אופטימליות, ועוזרים לכם להישאר על הרגליים לפרקי זמן ארוכים יותר ללא אי נוחות.

מעוניינים בייעוץ מקצועי בנושא לקויות אורטופדיות ומדרסים?

התאמה אישית של מדרסי הגבהה

בעוד שמדרסים מהמדף יכולים לספק כוונון גובה כללי ונוחות, התאמה אישית של מדרסי הגבהה יכולה להציע חוויה מותאמת אישית יותר.

מדרסים בהתאמה אישית מתוכננים כך שיתאימו לצורה ולגודל הייחודיים של כפות הרגליים שלך, ומספקים תמיכה ונוחות אופטימליות. הם יכולים להיות מועילים במיוחד עבור אנשים עם בעיות כף רגל ספציפיות, כגון כאבים בקשתות, קריסה של כף הרגל, קשתות גבוהות או רגליים שטוחות ועוד.

כשמדובר בהתאמה אישית של מדרסי ההגבהה שלך, יש כמה אפשרויות שכדאי לשקול:

  1. ביקור אצל אורתוטיסט: ביקור אצל אורתוטיסט (טכנאי מדרסים מומחה) מאפשר לך לבצע הערכה מקצועית של כפות הרגליים. הוא יבצע מדידות וינתח את ההליכה שלך כדי ליצור מדרסים מותאמים אישית העונים על הצרכים הספציפיים שלך.
  2. אבחון ממוחשב של כף הרגל: מכונים ומעבדות מסוימות מציעות טכנולוגיית סריקת תלת-ממדית המאבחנת את כפות הרגליים שלך. נתונים אלה משמשים לאחר מכן ליצירת מדרסים מותאמים אישית המספקים את ההתאמה המושלמת.
  3. הכנת תבנית תלת מימדית של כף הרגל: הכנת תבנית על פי המאפיינים המדויקים של כפות הרגליים, כבסיס ליצירת מדרסים בהתאמה אישית.
  4. חומר ועיצוב: מדרסים בהתאמה אישית יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים, כגון שעם (חומר טבעי המומלץ ליצור מדרסים), ג'ל, קצף זיכרון ועוד. תוכלו גם לבחור את רמת הריפוד, תמיכת הקשת ועומק העקב המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

השקעה במדרסים מותאמים אישית מבטיחה שתקבלו את ההתאמה הנוחה והתומכת ביותר האפשרית. למרות שהם לרוב יקרים יותר מאפשרויות מדף, היתרונות שהם מספקים, עולים בהרבה על העלות.

לסיכום, 

מדרסי הגבהה הם פתרון נהדר לכל מי שמחפש להוסיף גובה ונוחות לנעליים שלו. בין אם אתם זקוקים לחיזוק קטן ואתם רוצים להגדיל משמעותית את הגובה שלכם, או מבקשים לתת מענה לבעיה אורטופדית. ישנם סוגים שונים של מדרסים זמינים בשוק, עשו סקר ובחרו את המכון ואיש המקצוע אשר יספקו לכם את המענה המיטבי. זכרו לבחור את המדרסים בגובה המתאים לצרכים שלכם, ושקלו להתאים אישית את המדרסים שלכם להתאמה מושלמת. נסו עוד היום מדרסים להגבהה וחוו את הביטחון והנוחות שהם מציעים.

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!