ניתן לומר שהקרסול שלנו הוא איבר "מועד לפורענות" בעיקר אצל אנשים העוסקים בספורט, גם אם הוא לא תחרותי. מגן קרסול הינו אביזר אורטופדי חשוב הבא לתת את התמיכה ולא לאפשר לקרסול להסתובב בהמלך פעילות מאומצת.

 

♦ מבחר מגני קרסול ביגאל מכון אורטופדי♦

[pojo-gallery id="2787"]

 

 

מגן קרסול – למה חשוב להשתמש?

כולנו יודעים כמה קל לנקוע את הקרסול, וכמה קשה להסתובב או לצאת מהבית עם קרסול פגוע. כידוע, הקרסול הוא איזור פגיע במיוחד והרבה פעמים גם נפילה קלה עלולה לגרום לסיבוב או שבר הקרסול. הפתרון הטוב ביותר היכול למנוע לפחות בחלק, שברים בקרסול הוא מגן קרסול. כפי שהזכרנו בהתחלה האוכלוסייה הסובלת מפגיעות בקרסול היא אותה אוכלוסייה העוסקת בספורט אך גם אנשים כבדי משקל עלולים לנקוע את הקרסול בהליכה רגילה עקב המאמץ על הקרסול.  על מנת למנוע מצב של נקע או כאבים כדאי להתמש במגני קרסול כאשר מתכננית הליכה מאומצת. גם שימוש יומיומי במדרסים ביומכניים עשוי לעזור לאותה אוכלוסייה אשר הפעילות שלה מייצרת לחץ על הקרסול.

סוגי המגנים

מגני קרסול מאפשרים לתת לקרסול יציבות וגם לטפל בנקעים.  מגן קרסול קיים בשתי גרסאות: בראשונה, המגן תומך בכל איזור הקרסול, למעלה וגם למטה, כמו גרב. בגרסה השניה, מגן הקרסול תומך ברגל ומגיע עד מעל לקרסול – ביניהם קיים פלסטיק מחבר, כך ששני החלקים של הרגל קשורים זה לזה ואינם מאפשרים לקרסול לזוז יותר ממה שהוא באמת באמת צריך. שימוש בנעל אורטופדית בשילוב מגן הקרסול יכול לסייע אף הוא ולמנוע בעיות אורטופדיות בעתיד.

מגן קרסול יכול לעזור למנוע נפילות ולא רק לסייע בהחלמה  במקרים של נקע חוזר וכדומה.

 

מגן קרסול קונים אצל יגאל מכון אורטופדי

אנחנו ביגאל מכון אורטופדי משווקים כבר מעל 30 שנה מגני קרסול מכל הסוגים. בחנות שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של מגנים וחבישות וכמו כן  מוצרים אורטופדים לכל שימוש. ביגאל מכון אורטופדי עובדים עם כל קופות החולים וביטוחים הפרטיים. . נשמח לראותכם.  הרצל 57 רמת גן

 

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!