מדרסים בטכנולוגיה מתקדמת

טכנולוגיית ORTHO TECH הייחודית לייצור ופיסול מדרסים משעם טבעי

המדרסים שלנו מיוצרים בשיטת אורטוטק הייחודית ומפוסלים בהתאמה מושלמת לכף הרגל על ידי טכנאי מדרסים מוסמך ומומחה כף רגל המתמחה בשיטה. המדרסים מיוצרים מחומרים טבעיים המיובאים מגרמניה וקודם להם תהליך ממוחשב של מיפוי כף הרגל ובדיקת לחצים.

מעוניינים לקבוע תור לייעוץ בנושא מדרסים או בדיקה אצל טכנאי המדרסים שלנו?

נא התקינו את האפליקציה ושריינו תור מראש!

* האפליקציה מזכה אתכם גם בהנחת חבר מועדון.

מדרסי שעם

מדרסים בטכנולוגיה מתקדמת - ORTHO TECH

מהי טכנולוגית ORTHO TECH לייצור מדרסים משעם טבעי ומדוע היא נחשבת לשיטה הטובה והמתקדמת בעולם?

מדרסים בטכנולוגיה מתקדמת – למגוון מחלות בכף הרגל

הצורך בפיתוח שיטת אורטוטק בייצור מדרסים נוצר בעקבות חוסר מענה אורטופדי שנוצר אצל חולי סכרת, חולים ראומטיים וחולים שהתלוננו על כאבים קשים באזור המטטרסל. לצורך פיתוח השיטה, התכנסו לעבודה משותפת מספר מומחים בניהם רופאים אורטופדיים, טכנאי נעליים אורטופדיות, טכנאי מדרסים ובניית מדרסים שעבדו בצמוד למרכז החינוכי במינכן לטכנולוגית נעליים אורטופדיות, במטרה להמציא מדרסים בטכנולוגיה מתקדמת.

פה ראוי להזכיר כי אחד מהמפתחים של שיטת אורטוטק, ליווה באופן צמוד את יגאל דרורי מייסד המכון, שהביא את השיטה לארץ לפני כ-40 שנה. יאיר דרורי, הבעלים והמנהל של המכון כיום, למד את השיטה במשך שנים בגרמניה והתמחה בתואר טכנאי מדרסים מוסמך (Orthopadie Schuh und Technik) בייצור מדרסים.

תכונות השעם הטבעי

הרעיון סביב פיתוח המדרס היה לתת חיזוק לשרירים מסוימים בכף הרגל ולאפשר יציבות לעקב בפתיחת ההליכה. לצורך כך, נפלה הבחירה על שימוש בשעם טבעי המשופע בתכונות רפואיות.

שעם הינו חומר מוצק וקשיח, יכול להחזיק יציבות גם במשקלים כבדים ובשילוב החלק העליון של המדרס הוא מביא להפחתה של 98% מהזעזועים הנגרמים בתנועה.

מדובר בחומר אלסטי, טבעי ונושם המתאים לרגליים סכרתיות הזקוקות לאוורור תמידי.

השימוש בשעם טבעי נותן תמיכה מקסימלית לקשתות כך הרגל – לקשת האורכית (מידיאלית) לקשת החיצונית (לטרלית) ולקשת רוחבית (מטטרסלית).
בנוסף ניתן לתכנן את התמיכה בקורה המטטרסלית הראשונה והחמישית ולהעביר את הלחץ לקשת כך שהיא מתאימה לתנועת גילגול האופטימלית של כף הרגל.

ניסויים קליניים באוכלוסיית היעד

לפני שהפכה שיטת אורטוטק (ORTHOTECH) למסחרית, ביצעו המפתחים סבב ניסויים קליניים ובדיקות על 3 אוכלוסיות המאופיינות בצורך למדרסים. חולי סכרת, ספורטאים וחיילי צבא ארה"ב.

הניסויים הוכרזו כהצלחה אדירה והוכיחו כי השיטה נותנת מענה למבחר רב של בעיות ומחלות בכף הרגל ביניהם: ראשי מטטרסלים, דורבנים, קשתות גבוהות ,קשתות נמוכות ועוד..

עוד הוכח כי שימוש במדרס זה מאפשר יציבות, כיוונון אופטימלי של העקב ויצירת "אמבטיה" אשר מעבירה את הכח ישירות קדימה ומשחררת את הלחץ מהקשת הרוחבית. מעבר לשחרור הלחץ והיכולת לנוע באופן חופשי יותר, העברת הכח נותנת יתרון אדיר לספורטאים ורצים ועל כן מדובר במדרסים שבשינויים קלים יכולים להפוך ממש למכונות ריצה כאשר מדובר בספורטאים מקצועיים..

מדרס שעם

תהליך יצירת המדרס בשיטת ORTHO TECH

1. מיפוי ממוחשב של כף הרגל

בדיקת לחצים של כף הרגל על ידי מחשב רב עוצמה ומיפוי של נקודות הכאב על מנת להבין את מנח הדריכה של כף הרגל. מדובר בחמשב המשתמש במעל 4000 חיישנים למיפוי כף הרגל.

4. פיסול המדרס

זה השלב בו מפסל המומחה את המדרס בהתאמה מדוייקת לכף הרגל ולמפת הלחצים כפי שהתקבלה מהמיפוי הממוחשב. רב אומן כבר אמרנו?

2. יצירת דגם מגבס

הטבעת כף הרגל בבחומר מיוחד ויצירת פורמה מדוייקת של כף הרגל. את הפורמה ממלאים בגבס ויוצרים דגם מדוייק של כף הרגל בו משתמשים ליצירת החלק הראשון של המדרס - יריעת השעם.

3. הטבעת צורת כף הרגל על שעם

דגם הגבס משמש ליצירת החלק הראשון של מדרס באמצעות מכונת כבישה מיוחדת המטביעה את צורת הרגל על שעם ייחודי ויוצרת את המנח המדוייק עליו תשב כף הרגל.

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!