מדרסים חולי סכרת

כדורסל ◦ כדורגל ◦ טניס ◦ טריאתלון ◦ ריצת מרתון

סובלים מסכרת? יש לנו מדרסים מיוחדים לרגליים סכרתיות

המדרסים שלנו לחולי סכרת מכוונים למנוע ולנהל סיבוכים בכף הרגל כמו נוירופתיה, רימת דם לקויה, כיבים ופצעים הנוצרים עקב מחלת הסוכרת. המדרסים מיוצרים משעם טהור ומספקים ריפוד, בלימת זעזועים, חלוקת לחץ מחדש ולהפחית חיכוך ולחץ על כפות הרגליים. הם משלבים בתוכם תכונות אנטי-מיקרוביאליות למניעת זיהומים ובכך מפחיתים את הסיכון לסיבוכים עקב המחלה

מדרסים לחולי סכרת

סכרת הינה מחלה אשר משפיעה על מגוון תחומי חייו ובריאותו של החולה בה, מלבד ההגבלות הרפואיות על מזון ושתייה וכן הטיפול התרופתי בכדורים, רגליהם של חולי הסוכרת עדינות ונוטות להיפצע בקלות ולסבול מבצקות ומתופעות שונות. במכון אורטופדי יגאל ברמת גן, מייצרים מדרסים לחולי סכרת בהתאמה אישית ולאחר מיפוי הרגל בפדומטר ממוחשב. כל מדרס "נתפר" בדיוק לרגל הספציפית ומקל על חולי הסכרת בחיי היום יום.

 

ייחודם של מדרסים לחולי סוכרת

חולי סכרת ידועים כבעלי רגליים פגיעות, אשר מפתחות בקלות זיהומים, דלקות ובצקות. לכן, חשוב לדעת שהשימוש במדרסים המותאמים באופן אישי למטופל מטרתם להפחית באופן משמעותי את את התופעות הנ"ל ולסייע לכף הרגל להחזיק יציבות נכונה ולהימנע משפשופים, מכות ועוד, בעיקר אם המטופל הוא בעל משקל כבד.

מדרסים לחולי סכרת עשויים מחומרים טבעיים השומרים על רגל יבשה ונקייה. בנוסף יש להם תכונה של זיכרון גבוה לכף הרגל והם עבים ובשרניים. כף רגל סוכרתית היא כף רגל כבדה המוגבלת ברמת התנועה ועל כן המדרסים חייב להיות מדרסים איכותים העשויים מכמה סוגי חומרים ביוצרים יחד את המדרס המושלם.

 

התאמת מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סוכרת מותאמים באופן ייחודי לכף הרגל של האדם הסוכרתי, ועל פי המאפיינים האישיים שלו המתקבלים מהסריקה הממוחשבת. למרות שמחירם של המדרסים אינו נמוך חשוב מאוד לא להתפשר ולבחור במדרסים אשר מיוצרים ומיועדים אך ורק לחולי סכרת – והותאמו בצורה מדויקת ואישית לכף הרגל שלכם. אל תתפשרו על מדרסים אחרים אשר לא הותאמו באופן אישי וכיוון שהם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך – דרשו מדרסים משעם טבעי.

 

מדוע מדרסים לחולי סכרת צריכים להיות משעם טבעי

אז למה מדרסים משעם טבעי הם המדרסים המומלצים ביותר לחולי סוכרת? כף רגל סוכרתית היא כף רגל הרגישה באופן מיוחד לגירויים, ולכן לחולי סכרת אסור לדרוך על חומרים שאינם טבעיים. כאשר כף רגל של חולה סוכרת מזיעה היא פשוט מתחילה בתהליך של "ריקבון" דבר הגורם להיווצרות חיידקים וזיהומים שונים. מדרסים לחולי סוכרת המיוצרים משעם טבעי  סופגים את הזיעה ואת החום וציפוי העור סופג ומגן מחיכוכים למיניהם. בנוסף, הם תורמים לשיפור זרימת הדם ולרעננות של הרגל.

מדרסים לחולי סכרת, המותאמים לכפות הרגליים הרגישות שלהם, הם בגדר חובה רפואית כדי להימנע מנזקים עתידיים שיכולים לגרום לפגיעות חמורות לרגל. יש לבחור מדרסים איכותיים ומותאמים באופן אישי ונכון ומומלץ לעשות זאת עוד לפני שמתחילות בעיות ברגליים. הגיעו אל מכון אורטופדי המתמחה בכף הרגל ובייצור מדרסים ולהתאים את המדרסים האידיאליים לכף הרגל של כל אחד ואחת מהם.

 

יגאל מכון אורטופדי – מומחים בייצור מדרסים לחולי סוכרת

כבר מעל 30 שנה אנו מייצרים ביגאל מכון אורטופדי מדרסים לכל מטרה וספציפית לחולי סוכרת ובין הבודדים בישראל המייצרים מדרסים משעם טבעי. לרשותכם במכון מומחה כף רגל בעל ניסיון המאבחן את ברגל ומתאים את המדרס לפעילות המתאימה. נשמח לראותכם. הרצל 57 רמת גן המדרסים מיוצרים על ידינו באופן בלעדי בישראל, מחומרים טבעיים ובטכנולוגיות מתקדמות.

לתיאום תור וקביעת פגישה במכון חייגו – 072-3308515

 

 

 

גרבי לחץ לריצה

גרבי לחץ איכותיות מבית  CEP גרמניה. גרביים מיוחדות אלו מפעילות לחץ מדורג על הרגליים התחתונות, עם ההתאמה ההדוקה ביותר בקרסול. הם מפחיתים בהדרגה את הלחץ במעלה השוק, מאפשרים זרימת דם משופרת, רטט שרירים מופחת, ביצועים משופרים והתאוששות מהירה. מושלמים למרתון, ריצה והליכה למרחקים ארוכים
לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!