מדרסים לסובלים מעודף משקל

תוכן עניינים

עבור אלו הסובלים מבעיות גב, ברכיים ורגליים ונאלצים להתמודד עם כאבים קשים, מדרסים יכולים לעשות את ההבדל המבורך בין חיים עם כאבים בלתי פוסקים, לבין חיי שגרה מלאים ונטולי כאבים. כיום, השיטות לייצור מדרסים משוכללות מאוד ואפשר למצוא מכונים המתמחים בהתאמה אישית של מדרסים, בהתאם למנח הרגל ומאפיינים נוספים. אחד ההיבטים החשובים ביותר בהקשר של מדרסים, הוא מדרסים לסובלים מעודף משקל.

מדוע אנשים הסובלים מעודף משקל זקוקים למדרסים?

אנשים הסובלים מעודף משקל, זקוקים הרבה פעמים להתקנת מדרסים בהתאמה אישית, משום שהמשקל העודף שלהם הוא הגורם המשמעותי ביותר לבעיות האורתופדיות שהם סובלים מהן. 

עודף משקל מעמיס על הגוף, הרגליים והגב משקל חריג, הגורם להופעת כאבים חריפים ובמקרים מסוימים אף יכול לגרום לבעיות כמו פריצות דיסק, דורבן ברגל, כאבים בשרירים ועוד.

המדרסים המותאמים לאנשים בעלי עודף משקל מיוצרים בהתאמה אישית ויכולים לשאת את משקל הגוף של המטופל ולגרום לו יציבה נכונה לכן, במקביל לתהליכי הרזייה ושמירה על אורח חיים בריא, מומלץ לאנשים הסובלים מעודף משקל לגשת למכון מומחה ולהתאים לעצמם מדרסים לעודף משקל איכותיים ורק מחומרים טבעיים.

איפה קונים מדרסים לסובלים מעודף משקל?

חנויות הפארם השונות מציעות על המדפים מדרסים מסוגים שונים. 

לרוב, מדובר במדרסים גנריים ואף ספידות (המוצגות כמדרסים), המיוצרים על-פי אמת מידה שלא תמיד מתאימה לסובלים מעודף משקל, או מבעיות אורתופדיות אחרות. 

מי שרוכש מדרסים כאלו, עלול לגלות כי הוא בזבז את כספו לשווא וייתכן שאף מחמיר את הבעיה האורטופדית, שכן הם לא פותרים את חומרת הבעיה שממנה הוא סובל.

מי שסובל מעודף משקל ומבעיות אורתופדיות ברגליים, צריך לגשת למכון המומחה בייצור מדרסים בהתאמה אישית, במגוון טכנולוגיות המשוכללות שקיימות כיום. 

שם אפשר לקבל מענה מקיף ולרכוש מדרסים המתאימים לרגליים באופן אידיאלי. 

מי שמשקיע ברכישת מדרסים ברמה גבוהה, מגלה כי הם יכולים להפחית משמעותית את הכאבים, להעלות את איכות החיים ולאפשר עמידה, הליכה ואפילו ריצה, ללא כאבים.

יגאל מכון אורטופדי – ייצור מדרסים בהתאמה אישית

כבר 3 דורות שאנו מייצרים את המדרסים הביומכניים הטובים בעולם. מנהל המכון יאיר דרורי הוא טכנאי אורטופד ומומחה כף רגל – Orthopadie Schuh und Technik  ומומחה בייצור מדרסים בדגש על שיטת אורטוטק (orthotech) הייחודית בארץ. כל המדרסים מיוצרים מחומרים טבעיים ומותאמים לכף רגל המטופל על פי הנתונים האישיים שלו והמחלה ממנה הוא סובל.

בין השנים 2002-2005 שימש יאיר דרורי (בגאווה רבה) כטכנאי האורטופדיה האישי של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל.

  •  
לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!