מדרסים בהתאמה אישית

מענה ללקויות אורטופדיות ◦ חומרים טבעיים ◦ רמת תמיכה מושלמת בכף הרגל ◦ יעילות ◦ חיי מדף ארוכים ◦ אחריות

ייצור מדרסים בהתאמה אישית לשיפור איכות החיים

 כף רגל בריאה ויציבה, היא בסיס לבריאות הגוף כולו. כפות הרגליים נושאות את משקל הגוף, מאזנות ומייצבות אותו. משקל הגוף המונח כולו על כפות הרגליים, אמור להיות מחולק על פני כף הרגל באופן שווה. ופה בדיוק נכנסת החשיבות של מדרסים בהתאמה אישית.

פגיעה, או שינוי ולו הקל ביותר במבנה כף הרגל, מפרים את האיזון ויוצרים מצב בו הגוף לא מוצב על כף כפות הרגליים בצורה טבעית ומדויקת. מצב זה יכול לגרום במהירות להפרת האיזון ופגיעה באיברים שונים בגוף: בברכיים, באגן, בגב התחתון בצוואר ואפילו במערכת העיכול. על מנת למנוע כאב ופגיעה במערכות הגוף השונות אנו משתמשים במדרסים שונים בהתאמה אישית.

כדי שהמדרס יסייע באמת בשמירה על הגוף ויגרום לאיזון וייצוב של כף הרגל, יש לבצע התאמת מדרס באופן אישי. התאמת המדרס נעשית על ידי בדיקה יסודית של מומחה כף רגל הבודק ובוחן את צורתה הייחודית. בהתאם לצורה הנתונה, יבנה לכף הרגל מדרס מותאם באופן אישי לפי מידת גבס. ייצור מדרסים בהתאמה אישית מתבצע לפי התאמה מדויקת של המדרס לרגל וזאת על פי בדיקה והתאמה ממוחשבת ו/או על ידי הטבעת גבס. חשוב לציין כי המדרס מיוצר כולו בעבודת יד ונלקחים בחשבון כל קימורי כף הרגל הספציפית.

מדרסי רבולושיין

מדרסי רבולושיין

אייקון מדרסי רבולושיין
מיועדים לפעילות עצימה

מדרסי רבולושיין הינם מדרסים מתקדמים המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת ומיועדים לספורטאים מקצועיים המתאמנים בעצימות גבוהה. מדרסי רבולושיין מגיעים עם בולמי זעזועים (3 סוגים) להפחתת לחץ הדחיסה בריצה מאומצת ומאפשרים תיקון זווית קל.

הייחודיות של המדרסים באה לידי ביטוי במבנה הייחודי שלהם שמותאם לעוסקים בריצה (גם לא בקו ישר) וביכולתם להפחית משמעותית את לחץ הדחיסה במשך ריצה מאומצת.

מדרסי אורטוטק

מדרסי אורטוטק

אייקון מדרסים לספורט
מתאימים לפעילויות ספורט
אייקון תיקון זוית
טיפול בתיקון זווית ומגוון לקויות
אייקון מדרסים למשקל כבד
מדרסים תומכים במשקל כבד
אייקון מדרסים לסכרת
מדרסים מתאימים לחולי סכרת

מדרסי אורטוטק (orthotech), מיוצרים מחומרים טבעיים (שעם טהור) על בסיס טכנולוגיה גרמנית מתקדמת, שנוסתה במסגרת ניסויים קליניים, במבחני מאמץ, משקלים ושחיקה על חיילי צבא ארה"ב.

טכנולוגיה זו, מספקת מענה לכלל בעיות כף הרגל, כולל חולי סכרת, ספורטאים ועוד ולכלל הגילאים. 

מדרסי walk & run

מדרסי Walk&run

אייקון מדרסים לספורט
מתאימים לפעילויות ספורט
אייקון הולופוס
טיפול במגוון לקויות כף הרגל
אייקון מדרסים לסכרת
מדרסים מתאימים לחולי סכרת

מדרסי Walk&run הם מדרסים רכים שעשויים מויסקו ג'ל (P.T.T ופרון) עם בסיס של חומר מייצב, מדרסים אלה משמשים למקצועות הספורט ולסכרתיים ומיועדים גם לסובלים מפלטפוס קל, או קשת גבוהה קלה, לבעלי משקל נמוך שאינם זקוקים לתיקון זווית.

מדרסי 

Easy walk

אייקון נעליים אלגנטיות
מותאמים לנעליים אלגנטיות
אייקון הולופוס
טיפול במגוון לקויות כף הרגל
אייקון דורבן
מותאמים לטיפול בדורבן

מדרסים ייחודיים ודקים במיוחד, שמתאימים לנעליים אלגנטיות לנשים ולגברים ומהווים בעצם מדרסים משניים ליום יום. מדרסי Easy walk הם דקים אך קשיחים ומספקים מענה למגוון בעיות כף הרגל בדומה למדרסי Ortho Tech.

החשיבות של מדרס מותאם אישית

כל אחד מאיתנו הנו בעל מבנה גוף שונה, משקל שונה, מבצע פעילויות שונות במהלך יומו ובקיצור, כפי שאנו שונים אחד מהשני, כך המדרסים חייבים להיות מותאמים אלינו, ראשית כל, במבנה שלהם ושנית בבעיה אותה הם צריכים לפתור.

רבים רוכשים "מדרסים" בהמלצת גורם כזה או אחר, כאשר בעצם הם רוכשים רפידות משופרות, אשר אינן עושות את העבודה ולעיתים אף גורמות להרעה במצב הקיים, מכיוון שהבעיה אינה מטופלת! 

אז מי בעצם צריך מדרסים ?

  • הסובלים מכאבים בכפות הרגליים, כאב ברכיים בזמן עמידה או הליכה ממושכת.
  • לכאלה אשר חווים כאבים עקב בעיות "דורבן" או "פלטפוס", או קשת גבוהה לדוגמא.
  • הסובלים ממחלות שונות, המצריכות טיפול ייחודי, כגון חולי סכרת.
  • לכאלה שבמסגרת עבודתם, עומדים או נעים במשך שעות ארוכות, כגון ספורטאים, חיילים וכדו'.

התאמת מדרסים הנעשית באופן אישי , מבטיחה יציבה נכונה יותר שגורמת להרגשה כללית ומקומית טובה ומשוחררת מכאב.

מדוע לבחור במדרסים בהתאמה אישית?

שאלה נפוצה אשר עולה בהקשר למדרסים בהתאמה אישית היא – מדוע להשקיע ולהתאים באופן אישי מדרסים? התשובה היא שאין תחליף למדרסים איכותיים בהתאמה אישית, כאלה אשר הותאמו בצורה מיטבית, מדויקת ואישית לכף הרגל ומיועדים לסייע בבעיות של יציבה או תנועה מכל סוג. מדרסים בהתאמה אישית עשויים לשפר את היציבה והתנועה, להקל על כאבים במקומות שונים בגוף ובאופן כללי הם משפיעים על איכות החיים של הנועל אותם.

פיזור עומס באמצעות מדרסים

אם מדברים על איכות חיים, מדברים על בחירת מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית אשר מטרתם להעניק כף רגל בריאה ויציבה כבסיס לגוף בריא. כפות הרגליים הן אלו הנושאות את משקל הגוף וכן מאזנות את הגוף. מכיוון שמונח לא פעם משקל בלתי מבוטל על כפות הרגליים, חשוב לחלק את העומסים נכון- באמצעות מדרסים ייעודיים זה אפשרי ואף נכון בהיבט הבריאותי.

אז מדוע חשוב לפזר את העומס?

חשוב מאוד לפזר את העומס בכף הרגל כדי למנוע פגיעה או שינוי במבנה כף רגל. אם לא עושים זאת, עלולים למעשה להפר איזון וליצור מצב לא יציב של כפות הרגליים. זה עלול להיות מסוכן מכיוון שהפרת איזון ופגיעה בכף הרגל עלולים לייצר פגיעות קשה גם בברכיים, באגן, בגב התחתון, בצוואר ואפילו במערכת העיכול עצמה. לעיתים נדרש מדרס קשיחי שמטרתו היא ל"החזיק" את כף הרגל, למניעת אי יציבות, מדרסים אלה נקראים מדרסים ביו מכניים.

יש לא מעט פציעות אצל מגוון האוכלוסיות ובפרט אצל חולי סוכרת שמהות בריאות כף הרגל נדרשת שם מעל לכל. זה חשוב, כי חולי סוכרת עלולים לפתח נמק נוכח פציעה או הזעת יתר של כף הרגל. כמו כן, המדרסים יכולים להעניק ביטחון ויציבות לחולים וכך למזער סיכוי לפציעות העלולות שלא להגליד ואף לסכן אותם.

בסיכומו של דבר, בין אם מדובר בחולי סוכרת ובין אם מדובר באנשים שעבודתם קשורה בעמידה ממושכת – הפתרון? מדרסים בהתאמה אישית.

מדרסים בהתאמה אישית מחיר

מחיר מדרסים בהתאמה אישית: למה זה יקר ומה היתרונות?

עלות מדרסים בהתאמה אישית נעה לרוב בין 800 ל-4500 שקלים, טווח רחב שמושפע מכמה גורמים:

  • חומרים: מדרסים איכותיים עשויים מחומרים מתקדמים כמו סיבי פחמן, גרפיט, או חומרים טבעיים (כמו שעם) שיקרים יותר מחומרים פשוטים.
  • תהליך הייצור: מדרסים בהתאמה אישית מיוצרים ידנית תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של כל לקוח, מה שדורש זמן ומיומנות.
  • התאמה אישית: מדרסים רגילים שיכולים להיות ספידות או מוצרי מדף (שעוברים חימום לפי מנח כף הרגל) מיוצרים באופן סטנדרטי ואינם מותאמים לצרכים האישיים של כל אדם. כתוצאה מכך, הם עשויים להיות פחות יעילים ואף להזיק.
  • יעילות: מדרסים בהתאמה אישית נותנים מענה מדויק לבעיות כף הרגל, ולכן יעילים יותר בהפחתת כאבים, בהשגת שיפור בתפקוד ובמתן מענה מענה ללקות האורטופדית בכפות הרגליים.
  • מומחיות: מומחים מוסמכים בעלי ידע נרחב בבעיות כף הרגל ובהתאמת מדרסים יגבו סכום גבוה יותר.
מכיוון שכך ומסיבות רפואיות נוספות עלותם של מדרסים בהתאמה אישית גבוהה יותר. לכן כאשר אתם מחפשים מענה ובודקים מחיר מדרסים בהתאמה אישית, ראשית קחו בחשבון את הנושא הבריאותי ומתן המענה לצרכים הספציפיים שלכם ואז בצעו סקר אל מול מגוון המוצרים הרלוונטי.

מדרסים בהתאמה אישית ברמת גן – יגאל מכון אורטופדי

מדרס ייעודי אפקטיבי ניתן לעשות רק אצל מומחה כף רגל שיתאים מדרס על פי בדיקה יסודית. הרעיון הוא להתאים מדרס באופן אישי מכיוון שהצרכים משתנים בין אדם למשנהו. המומחה יבצע בדיקה ממוחשבת של כף הרגל וימפה את הלחצים המופעלים עליה באמצעות חיישני תנועה ויבנה עבורה מדרס מותאם באופן אישי על פי מידת גבס.

ייצור מדרסים בהתאמה אישית מבוצע במכון שלנו על פי הטבעת גבס. כל המדרסים מיוצרים בעבודת יד – זה חשוב כי בדרך הזו ניתן למעשה לפסל את קימורי הרגל ולדייק בצורה ספציפית על פי הצורך. מחפשים מדרסים בהתאמה אישית ברמת גן? קבעו תור לבדיקה ללא עלות והתחייבות וקבלו חוות דעת מקצועית ואמינה!

השוואה בין מדרסים בהתאמה אישית לבין מדרסים גנריים

מאפייןמדרסים בהתאמה אישיתמדרסים רגילים
תהליך ההתאמהמבוצע אבחון ממוחשב של כף הרגל ומבוצע ניתוח עומסים ויציבותבמידה ומדובר בספידות (כמוצר מדף) אין התאמה לכף הרגל, במידה ומדובר במדרסים פשוטים, אומנם מתבצעת התאמה כלשהיא, אך לרוב אינה נותנת מענה ללקויות אורטופדיות
מענה ללקויות אורטופדיותלרוב ניתן מענה מלא, תלוי בשיטת ייצור המדרסים וחומרי הגלם אשר משמשים אותםמוצרי מדף אינם מספקים כלל מענה ומדרסים מחוממים בהתאמה לכף הרגל, אינם מספקים לרוב מענה למגוון לקויות אורטופדיות, כגון בעיות דורבן, קריסה של כף הרגל ועוד
חומריםמספקים לרוב תמיכה גבוהה לכף הרגל, לעמוד השדרה ולגבעשויים מחומרים פשוטים, ולכן אין ביכולתם לתמוך את כף הרגל בצורה מיטבית והם נשחקים מהר
רמת התמיכהמספקים תמיכה גבוהה לכף הרגל, לעמוד השדרה ולגב מספקים תמיכה נמוכה לכף הרגל
יעילותיעילים יותר בהקלה על כאבים, שיפור היציבה וההליכה ובתיקון לקויות אורטופדיותמשמשים בעיקר לצורכי נוחות ובלימת זעזועים
מחיריקרים יותרזולים יותר
משך חיי המדףמחזיק מעמד זמן רב יותר מחזיק מעמד זמן קצר יותר
אחריותמגיעים עם אחריות לרוב לא מגיעים עם אחריות, או עם תקופת אחריות קצרה יותר
לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!