נעליים אורטופדיות

נעלי ריצה והליכה אורטופדיות ונעליים לסכרתיים

כמעט כל יצרן קורא לנעלים שלו נעליים אורטופדיות כיוון שהן מכילות בולם זעזועים כזה או אחר,  אך לא כך המצב. נעליים אורטופדיות נבדלות לחלוטין גם באיכות הבולמים אך גם במבנה הנעל והתמיכה בקשת ברגל, בחומרים ממנה מיוצרת הנעל וביכולת שלה לייצר נוחות בפעילות ממושכת.

נעליים אורטופדיות

כאבי רגליים הם עקב אכילס של חלק גדול מהאוכלוסייה ולמרות שהם מיוחסים בדרך כלל לאוכלוסייה המבוגרת אנו רואים שדווקא באוכלוסייה הצעירה והפעלתנית יותר קיים אחוז גבוה של הסובלים מכאבים בגפיים התחתונות. על כן, אצל האוכלוסיות העוסקות בספורט ואלו שמתוקף עבודתם שוהות שעות רבות בעמידה על הרגליים, קיימת חשיבות רבה בשימוש בנעליים אורטופדיות איכותיות אשר יישאו בעומסי הפעילויות השונות.

נעליים אורטופדיות - התאמה אישית

מגוון נעליים אורטופדיות לבריאות כף הרגל. נעלי ספור, נעלי הליכה, נעלי אחיות לעמידה ממושכת ועוד.

נעלי XELERO

נעלי XELERO  גורמות לשיפור באיכות החיים אצל הנועלים אותן. הן מאפשרות סביבת כף רגל מתאימה על ידי תמיכה מעולה במבנה כף הרגל, בשיפור הביומכניקה, בהליכה במהלך המגע בעקב ובטיפול במספר פתולוגיות נפוצות בכף הרגל….

נעלי ספורט אורטופדיות saucony

בעוד כל נעלי הספורט והריצה מוצגות כנעליים אורטופדיות קיים הבדל משמעותי ברמת בלימת הזעזועים וברמת התמיכה בקשתות הרגל. לימדו על ההבדל בין נעל ספורט רגילה לבין נעל ספורט אורטופדית אמיתית.

כפכפים אורטופדיים - PORTO BASIC

כפכפי PORTO BASIC המכונים גם נעלי אחיות (Nursering Shoes) הם כנראה הנעליים הנוחות ביותר שהאדם יכל לייצר על מנת להיטיב עם אוכלוסיית העומדים או העומדות על הרגליים. הנעליים מאפשרות עמידה והליכה ממושכת גם לסובלים מכאבי רגליים.

נעל הליכה אורטופדית לחולי סכרת

Instride  Newport – נעלי הליכה אורטופדיות לסכרתיים. הנעל משולבת מערכת Custom Fit 3-Layer – CFS המכילה 3 שכבות הניתנות להפרדה ולשינוי הנפח הפנימי של הנעל במקרה של נפיחות כף רגל או התאמת מדרסים. בעלת גמה עליונה מעור רך.

 

 

יתרונות נעלי ספורט אורטופדיות

חשוב לזכור. נעליים אורטופדיות, גם נעלי ספורט וגם נעלי הליכה אורטופדיות מתהדרות במגוון רחב של יתרונות על פני נעלי ספורט רגילות המוצגות כנעליים להליכה ולריצה. היתרונות נמצאים בסוליה משופרת בעלת בולמי זעזועים משופרים, ריפוד נוח ונושם ובעיקר בתכנון קפדני המאפשר לנעל לשאת עומסי יתר הנגזרים מהפעילות המאומצת המתבצעת ולעיתים משקל גבוה.

הנעליים האורטופדיות מתוכננות בדרך כלל לתמיכה מיטבית בקשתות כף הרגל (אורכית ורוחבית), לנשיאת עומסים גדולים של מפרקי הרגל, להקלה על כריות האצבעות ועוד.

במכון שלנו קיים מגוון של נעליים אורטופדיות שנבדקו בקפידה ומתאימות למגוון רחב של בעיות בכף הרגל. תוכלו למצוא אצלנו נעלי ספורט אורטופדיות, נעלי אחות כפכפים אורטופדיים בהתאמה לצרכי הרגל. התאמתן של נעלי האורטופדיה נעשה עפ"י מכלול של פרטים, כגון : סוג ומבנה כף הרגל, משקל הגוף, ייעוד ותפקיד הנעל וכמובן, הבעיה ממנה סובל הלקוח.

 

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!