מדרסים למניעת פציעות ספורט

תוכן עניינים

האם מדרסים יכולים למנוע פציעות ספורט?

אנשים רבים סובלים מכאבי גב ורגליים ונעזרים במדרסים על מנת להקל על הכאבים המטרידים והמגבילים. 

מדרסים איכותיים וברמה גבוהה הם כאלו המיוצרים בהתאמה אישית, עם מכשור מיוחד המאפשר ליצור תבנית של מדרסים המעניקה תמיכה מדויקת לרגל במקומות בהם היא זקוקה לכך. 

אולם לא רק אנשים מן השורה משתמשים במדרסים. 

מדרסים לספורטאים הם תחום בפני עצמו ועל אף שהם מבוססים על הטכנולוגיות בהן משתמשים לייצור מדרסים רגילים, הם נחשבים עמידים ואיכותיים יותר שכן הם צריכים לתמוך ברגליים, בעת פעילות ספורטיבית מאומצת.

מדרסים לספורטאים כטיפול מניעתי

יש סוגים שונים של פציעות ספורט, אשר המשותף לכולן הוא העובדה כי הן מורידות משמעותית את איכות החיים של הסובלים מהן ומביאות לפגיעה בפעילות הספורטיבית ובהישגים של הספורטאי, לפעמים עד מצב שבו הוא נאלץ לפרוש מפעילות מקצועית.

אבל פציעות ספורט ותופעות כמו דורבן, נימול, דלקות, נקעים, חבלות, שין ספלינט (שברי מאמץ) ועוד, יכולים להימנע על-ידי מדרסים לספורטאים.

מדרסים מעניקים לרגל תמיכה מלאה ומסייעים לחלוקה אידיאלית של העומס על הרגליים בעת פעילות ספורטיבית.

מדרסים לספורטאים בשיקום לאחר פציעות

רוב הספורטאים שואפים לחזור לפעילות אינטנסיבית, גם אחרי פציעה. לפעמים מדובר בפציעות ספורט פשוטות יחסית, המצריכות שיקום קצר וחזרה מתונה לאימונים ולפעמים מדובר בפציעות מורכבות והשיקום מהן מתרחש זמן רב.

בשורה התחתונה, מדרסים לספורטאים הם חלק בלתי נפרד מתהליך השיקום והם מסייעים לזרז אותו ולהפוך אותו ליעיל יותר. הם מעניקים לרגל תמיכה מלאה ומונעים זעזועים ומכות העלולים להחמיר את הפציעה המקורית. הגוף פנוי להתגייס להחלמה וכך זמן השיקום מהפציעה מתקצר.

מדרסים לספורטאים עושים רק במקום המתמחה בכך

כדי ליהנות מכל היתרונות של מדרסים לספורטאים ולוודא כי מקבלים מוצר ברמה גבוהה שיסייע במניעת פציעות ספורט ככל הניתן, יש להקפיד לרכוש מדרסים לספורטאים רק ממקום המתמחה בנושא ומציע את הטכנולוגיות החדשניות ביותר שיש לייצור מדרסים לספורטאים ברמה גבוהה ובהתאמה אישית למקור הבעיה. 

ברגע שיש לכם מדרסים איכותיים, אתם פנויים לבצע כל פעילות ספורטיבית רצינית, ללא חשש מפציעות.

יגאל מכון אורטופדי –  תשכחו מהכאבים בפעילות גופנית

אם תשוטטו קצת באתר של יגאל מכון אורתופדי, תמצאו אין ספור המלצות מספורטאים, חלקם עוסקים בספורט מקצועי, הממליצים על המדרסים שלנו ולא בכדי. 

המדרסים שלנו מיוצרים בהתאמה מושלמת לכף הרגל בדיוק על פי הנתונים, כפי שהתקבלו מהסריקה הממוחשבת. לאחר מכן הם עוברים פיסול נוסף לדיוק מרבי ויושבים על הרגל כמו כפפה. כל מדרסי הספורטאים שלנו מיוצרים מחומרים טבעיים ומאווררים.

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!