למי מיועדים מדרסים ומה תפקידם

תוכן עניינים

בחירת מדרסים לתמיכה בבעיות כף הרגל

אם אתם סובלים מכאבי רגליים או גב, חשוב שתדעו שאתם לא לבד. 

כאבי רגליים יכולים להיגרם גם כתוצאה מסיבות מולדות אך מעבר לכך, אורח החיים במאה האחרונה, הכולל ישיבה ממושכת מול מכשירים דיגיטליים ומינימום תזוזה ופעילות גופנית, מעודד מאוד היווצרות של כאבי רגליים. 

בנוסף, האופנה העולמית מעצבת ויוצרת פריטים ובעיקר נעליים שאינן מתחשבות במבנה האנטומי הטבעי של הרגל האנושית וכך נוצר מצב בו גברים ונשים מהלכים שעות ארוכות בנעליים המסבות להם נזק בטווח הקצר והארוך. החדשות הטובות הן שיש לכך פתרון – מדרסים.

כיצד נבחר מדרסים מתאימים לנו?

ראשית, נפתח ונאמר כי ישנם סוגים רבים של מדרסים באיכויות שונות ובמחירים שונים.

חלק מן המדרסים המתפרסמים בערוצי המדיה השונים אינם בעצם מדרסים, אלא ספידות, הנמכרות כמוצר מדף או כמוצר העובר התאמה בסיסית (לרוב על ידי חימום) לכף הרגל שלכם.

לרוב, אנשים נרתעים מהמחיר הגבוה יחסית של מדרס איכותי, אך חשוב לזכור שמדרס מקצועי, שמיוצר ספציפית ללקוח ובהתאמה אישית לבעייתו הרפואית, הינו בדרך כלל מוצר יקר – וכאן על הלקוח לעשות סקר שוק, לבדוק את האיכויות השונות ואת המחירים כמובן, ולהחליט כמה הוא מוכן להשקיע על אביזר שכזה, אשר יפתור לו את הבעיה הקיימת (שזה הנושא החשוב שחייבים לתת עליו את הדגש).

מדרסים איכותיים מיוצרים מחומרים שונים ובטכניקות שונות, אך הדבר החשוב ביותר הוא, שהם מיוצרים בהתאמה אישית לכף הרגל שלכם! לרוב, מדרסים אשר באים לפתור בעיה בכף הרגל הם מדרסים קשיחים, בעלי מספר שכבות ואף אלמנט לתיקון זווית לפי הצורך, הנדרש כאשר המטופל סובל מקריסה של כף הרגל.

תפקידם של מדרסים הוא להקל משמעותית על כאבי רגליים והגב וככל שהעיצוב שלהם מותאם ומדויק יותר, כך הם יותר יעילים בפתרון הבעיה הרפואית. 

במסגרת ייצור המדרסים, ממפים את כף הרגל באמצעות מכשיר משוכלל ואז בונים את המדרס כך שיעניק תמיכה בדיוק במקומות בהן היא חסרה.

מדרסים ל"מקרים קלים"

אם אתם סובלים מכאבים קלים בלבד, זקוקים לתוספת קלה של נוחות או פשוט צריכים להקל את השימוש בנעל מעוצבת ולא נוחה, אתם יכולים להסתפק ברכישת ספידות, או מדרסים רגילים, בעלי עיצוב גנרי ומבנה הפונה למכנה המשותף הרחב ביותר. 

אלו הם אינם מדרסים בהתאמה אישית, אך עבור חלק מהאנשים הם מהווים פתרון מספק. 

חשוב לזכור כי התפקיד של מדרסים הוא להקל על הכאבים. וספידות או מדרסים פשוטים אינם יכולים לפתור בעיות רפואיות או לתקן עיוותים ברגל וזהו גם לא תפקידם. 

לכן, מי שרוצה לשמור על נוחות תמידית, צריך להקפיד ולהניח מדרסים בכל נעל ולא משנה אם היא נעל ספורטיבית, אלגנטית, נעלי ריקוד וכדומה.

סוגי המדרסים המיוצרים אצלנו במכון

אנו מייצרים מדרסים ביומכניים (מדרסים קשיחים המספקים תמיכה ותיקון זווית במידת הצורך) לכל בעיה בכף הרגל ולכל פעילות. 

תוכלו למצוא אצלנו מדרסים לספורטאים (לריצה, הליכה, כדורגל וכדורסל) מדרסים בהתאמה אישית לטיפול בבעיות כף הרגל לרבות פלטפוס, קשת גבוהה ומורטון נוירומה, דורבן, מדרסים מיוחדים לילדים מדרסים לרגל סוכרתית ועוד …

מדרסי רבולושיין

מדרסי רבולושיין

לספורטאים מקצועיים

מדרסים קשיחים

מדרסי ORTHOTECH

מענה לכלל בעיות כף הרגל

מדרסי Walk&Run

מדרסי WALK&RUN

מענה לבעיות כף הרגל, ללא צורך בתיקון זוית

מדרסים לנעלי עקב

מדרסי EASY WALK

מותאמים לנעליים אלגנטיות

ניתן  למצוא כיום סוגי מדרסים רבים ומגוונים, הבעיה היא שלעיתים אנו מבולבלים מההיצע ואיננו יודעים במה לבחור, וכאשר אנו מופנים ע"י קופת החולים למכון כלשהוא, קשה לנו להיות בטוחים האם נקבל את המענה המתאים ביותר או כזה אשר נמצא בסל המוצרים הסטנדרטים של הקופה.

אצלנו, האבחון נעשה באמצעות מיפוי ממוחשב של כף הרגל של הלקוח והייצור של המדרס נבנה במקום ומותאם במדויק על בסיס בניית מודל מדוייק של כף הרגל שלו להתאמה מושלמת.

לסיכום, בבואכם להזמין מדרס במכון אורטופדי, ודאו כי אתם מקבלים את המוצר המתאים ביותר לטיפול במצבכם, שניתנת עליו אחריות ושהמכון מקצועי מספיק על מנת לזמן אתכם לביקורות תקופתיות לבחינת אפקטיביות המדרס והשיפור במצבכם!

בברכת, בריאות איתנה.

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!