אביזרים אורטופדיים לילדים

כאשר מדברים על אביזרים אורטופדיים ישר עולה בראש תמונה של אדם מבוגר, הנעזר בהליכון או במקל הליכה.

אז נכון, רוב האוכלוסייה המשתמשת באביזרים אורטופדיים היא אוכלוסיית הגיל השלישי אך גם ילדים משתמשים במוצרים אורטופדיים שעוזרים להם לבנות יציבה נכונה ומסייעים בכאבים ולעיתים אף בפעולות היומיומיות.

ישנן מספר סיבות שבגללן ילדים נזקקים לעזרה של מכשירים אורטופדיים.

בכל מקרה כאשר הילד שלנו זקוק לאביזר אורטופדי, חשוב לבצע את הרכישה במכון אורטופדי מוסמך ובעל ניסיון שיספק לכם את המוצרים האיכותיים ביותר ובעיקר כאלה הנותנים מענה לבעיה הרפואית.

קיימות מספר קבוצות מוצרים אורטופדיים המותאמים לילדים

מדרסים לילדיםמדרסים לילדים

בגיל הילדות חשוב מאוד לסגל אצל הילד יציבה נכונה, מודעות חיובית לגוף ופיתוח כושר תנועה.

ילדים שסובלים מכאבים שונים או עיוותים בכף הרגל או בעקב, עשויים פעמים רבות להימנע מפעילות כדי להימנע מהכאב. הם חשים לא יציבים, עדינים ורגישים וכך הולך ונפגע הביטחון העצמי שלהם וכמובן גם הבריאות הגופנית.

אם ילדכם מתלונן על כאבים בעצמות, בגפיים או בגב לדוגמא, חשוב לקחת אותו לאורתופד שיאבחן וימליץ על הפתרון הנדרש.

אם הרופא יאבחן כי ילדכם סובל מבעיות בכף הרגל (זווית לקויה, פלטפוס, הולופוס וכדו') סביר להניח שישלח אתכם למכון אורטופדי מוסמך המעסיק מומחה לכף הרגל שיבצע בדיקת לחצים ויבנה לילדכם מדרס מותאם למפת כף הרגל שלו כפי שהתקבלה בסריקה הממוחשבת.

רצוי ומומלץ להגיע למכון אשר מומחה בהכנת מדרסים לילדים ויש לו ניסיון בעבודה עם בתי חולים ומרפאות לילדים.

אביזרים אורטופדיים נוספים

ישנם אביזרים אורטופדיים נוספים המותאמים לילדים הבאים להקל במצבים של כאב או מחלות ראומטיות, כאשר בעצם כל המוצרים האורטופדיים למבוגרים מיוצרים גם במידות ילדים כגון: סוגים שונים של מקבעים ותומכים לכל חלק בגוף – כתף, ברך, כף יד וכו… על מנת להתמודד עם כאבים והגבלות תנועה הנגרמים ממכה או תאונה.

כמו כן, סדים המיועדים לילדים, בד"כ לשימוש אחרי ניתוח, המקבעים את האזור הפגוע ומזדרזים החלמה, מקבעי כתפיים, זוקפי גב לתמיכה ועוד ועוד…

מה חשוב לבדוק שרוכשים מוצרים אורטופדיים לילדים?

כפי שאנחנו יודעים, בשוק הקמעונאי מסתובבות כמויות אדירות של מוצרים זולים ולא איכותיים וגם שוק האורתופדיה סובל בדיוק מאותה המחלה.

מה שנכון לכל מוצר, נכון שבעתיים גם לתחום האורטופדיה. וכשזה נוגע לבריאות ילדכם, אל תרכשו את המוצר הזול בשל "המחיר האטרקטיבי", בידקו את המוצר ושהוא נותן מענה לבעיה הספציפית, עשו סקר בין הספקים השונים וודאו כי בחרתם מכון אמין ומקצועי, העדיפו לקנות מוצר מחברה ידועה, או עם אחריות ארוכת טווח, עובדה אשר תגרום לכם לדעת שרכשתם את הטוב ביותר עבור ילדכם.

הקפידו לרכוש מוצרים אורטופדיים במכוני אורתופדיה מוסמכים, כך גם תקבלו הדרכה מקצועית לשימוש, שירות לאורך כל השנה ושקט נפשי שרכשתם מוצר איכותי.

ואם עסקינן במדרסים, העדיפו מכון אשר מייצר בעצמו את המדרסים, דבר המבטיח מקצועיות, איכות ואחריות לאורך זמן!

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!