מה חשוב לבדוק כשמקבלים חוות דעת על מדרסים מומלצים?

תוכן עניינים

התייחסות לחוות דעת על מדרסים מומלצים

מדרסים איכותיים יכולים להעלות משמעותית את איכות החיים של המשתמשים בהם, להפחית ואף להעלים כאבים בגב, ברגליים, בצוואר ועוד ולהפוך את ההליכה, הריצה ופעולות נוספות לקלות יותר. 

חוות הדעת נחלקות לשתיים, האחת, היא התייחסות של מקורבים או מכרים והשנייה היא כמובן קבלת חוות דעת מקצועית מספק (בעל מקצוע) כזה או אחר.

לרוב, כאשר אנו מקבלים המלצות או חוות דעת הן ממקורבים או מכרים, המתייחסים כמובן לאיך שהם חוו את הנושא, אך לא תמיד השירות שהם קיבלו רלוונטי או מתייחס לשירות אותו אתם אמורים לקבל, לכן, יש לשים לב שאתם אכן מקבלים התייחסות לנושא שרלוונטי אליכם.

כאשר, אנו מקבלים חוות דעת מבעל מקצוע, חשוב להבין האם התייחסותו היא עניינית ומקצועית, או בעלת אינטרסים, שכן מדרסים ניתן לרכוש בטווח מחירים גדול ובמגוון איכויות, אך המשפט המוכר – "לא כל מה שזול הוא טוב", מתאים כאן במיוחד, מכיוון שמדרסים עושים בהתאמה אישית לכף הרגל ולבעיה הספציפית ולא רוכשים מוצר מדף, או מוצר שעבר התאמה בסיסית.

אנשים הרוכשים מדרסים מחפשים פעמים רבות את הספק המומלץ ביותר, אך יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם כשמקבלים חוות דעת על מדרסים מומלצים.

חוות דעת על מדרסים מומלצים – בהתאם לזמן השימוש בהם

כשאתם מקבלים חוות דעת על מדרסים מומלצים, בררו כמה זמן עבר כשהמשתמש בהם המליץ. פעמים רבות מגלים את היעילות של המדרסים רק לאורך זמן והכאבים והבעיות לא נעלמות מיד בשימוש הראשון או אחרי שימוש קצר. אלא שההמלצה מגיעה אחרי תקופה מסוימת שבה המדרסים הוכיחו את עצמם. 

במקביל, זה יאפשר לכם להבין אם המדרסים עמידים לאורך זמן ולא מתבלים בקלות, שכן המטרה היא שהם ישמשו אתכם לאורך זמן ובמגוון פעולות יומיומיות.

חשוב כמובן גם לבדוק מהי תקופת האחריות המתקבלת במסגרת הרכישה מהספק וכמו כן, מה כולל השירות (למשל, בדיקות תקופתיות וכו').

זכרו כי מדרסים מומלצים מיוצרים בהתאמה אישית

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור הוא שגם מדרסים מומלצים שיש עליהם חוות דעת מעולות, עוצבו ויוצרו לרוב בהתאמה אישית לבעיות מהם סובל מי שממליץ עליהם. ייתכן מאוד כי המדרסים שלכם יראו אחרת ולפיכך גם ירגישו אחרת בעת השימוש או שייקח זמן עד שתרגישו כי הם מסייעים לכם. 

לכן כדאי לקבל בעיקר חוות דעת על מדרסים מומלצים מאנשים הסובלים מבעיות דומות לשלכם. 

יש סוגים רבים של מדרסים – חלקם מטפל בתופעות הקשורות למחלת הסוכרת, חלקם מדרסים לספורטאים, כשלכל ספורט יש מדרסים מומלצים אחרים, חלקם נועד כדי להפחית כאבים כתוצאה מפריצות דיסק, דורבן ברגל ובעיות אחרות. 

חשוב לקבל המלצה ממישהו המשתמש במדרסים כדי לפתור את אותה הבעיה שאתם סובלים ממנה.

קבלו חוות דעת על כל ההיבטים של מדרסים מומלצים

כשמקבלים המלצה על מדרסים, חשוב לברר גם את הפרטים הקטנים והלוגיסטיים כגון: האם המכון בו מותאמים המדרסים עובד בהסדר עם קופות החולים, תוך כמה זמן המדרסים מוכנים, האם השירות אדיב ויעיל כמצופה? וכל מה שיסייע לכם לגבש החלטה.

יגאל מכון אורטופדי – מדרסים מומלצים בהתאמה אישית

במכון האורטופדי שלנו ברמת גן, אנו מייצרים מדרסים מחומרים טבעיים, בהתאמה אישית לכלל בעיות כף הרגל ולמבוטחי כל קופות החולים. המדרסים מיוצרים במקום לאחר מיפוי ממוחשב של כף הרגל ואבחון הבעיה הרפואית ממנה סובל המטופל. האבחון מתבצע על ידי יאיר דרורי, מומחה לכף הרגל וטכנאי מדרסים מוסמך (ORTHOPADIE SCHUH UND TECHNIK).

אנו מייצרים מגוון רחב של מדרסים לשימושים שונים, כגון: מדרסים ביומכניים, מדרסים לספורט ולריצה, מדרסים מדרסים למגוון רחב של בעיות ומחלות כף הרגל. פלטפוס, קשת גבוהה, מורטון נוירומה ועוד…