מדרסים למורטון נוירומה

תוכן עניינים

מדרסים למורטון נוירומה

מורטון נוירומה.  כאשר מדברים על התופעה מדברים למעשה על כאב חד שמקורו בעצב שבין האצבעות השלישית והרביעית. הכאב בא לידי ביטוי בקדמת כף רגל ותסמיניו גירוי ועיבוי של מעטפת העצב. הבעיה שכיחה יותר בגילאים 45 ומעלה, אך היא עלולה להופיע גם בגלאים אחרים.

מדרסים למורטון נוירומה

אנחנו ביגאל מכון אורטופדי מייצרים מדרסים למורטון נוירומה אשר מקלים באופן מיידי על הכאב. מומחה כף הרגל שלנו ממפה את כף הרגל של המטופל באמצעות 4,000 חיישנים ליצירת מפת נקודות הלחץ ושולחים את התוצאה למעבדה לייצור המדרס בהתאמה אישית.

 

תסמינים של מורטון נוירומה

הכאב הראשוני יורגש בעקב כף רגל. לאחר נעילה ממושכת של נעליים שאינן מתאימות או הדוקות מדי עלולה לצוץ הבעיה. כמו כן, אם אתן נמנות מאותן נשים שאוהבות ללכת על נעלי עקב גבוהים, אתן עלולות להיתקל בתופעה. לאחר הליכה ממושכת על עקבים מתחיל כאב בלתי מוסבר באצבע השלישית והרביעית ואף הרדמות מקומית. אם הרגשתם או הרגשתן את התסמינים הנ"ל, ייתכן ויש לכם מורטון נוירומה.

טיפול במורטון נוירומה באמצעות מדרסים

קודם כל לוותר על נעליים לא נוחות, אותן נעליים בלי ריפוד, בלי תמיכה מלאה ובטח שבלי נוחות לאצבעות כף הרגל. התאימו את הנעל לסוג הפעילות. רצים? אל תצאו עם נעלים המיועדות להליכה וכד'. כמו כן, ראוי שלא לוותר על שמירת אסתטיקה של כף הרגל.

באמצעות מדרסים מותאמים על ידי מומחה כף רגל, תוכלו לשים סוף לבעיה. זה חשוב כי מדרסים שיבחרו עבורכם ייבחרו בקפידה על ידי מומחה שמטרתו להקל עליכם בזמן הליכה ממושכת או כל פעילות המצריכה עמידה או הליכה ממושכת. כמו כן, מטרתם של המדרסים להעניק פיזור מדויק של העומסים שנוצרו על כפות הרגליים ולהעניק תמיכה מושלמת לכף הרגל.

המלצות לבחירת מדרסים

יש לבחור מדרסים המבוססים על חומרים איכותיים בלבד – זה חשוב כי לטווח הארוך זה צריך לשרת אתכם ולהעניק לכם נוחות ותמיכה ראויה. כמו כן, חשוב מאוד לפנות למומחה כף רגל שזה יתאים לכם מדרסים באופן אישי על פי נתוני הגוף, כף הרגל וחומרת הבעיה ממנה אתם סובלים. מדרסים המיוצרים על ידינו בהתאמה אישית לכל בעיה אורטופדית הם המדרסים שיתנו לכם את הפתרון לטווח הארוך.

רוצים להשאיר את הכאב מאחור? לא רוצים לשלם הרבה כסף על מדרסים, אך חוששים לרכוש מדרסים פשוטים שלא תשתמשו בהם? בואו למכון שלנו ונתאים לכם את המדרסים שאתם צריכים במחירים נוחים ובתנאי תשלום גמישים.

יגאל מכון אורטופדי – 072-3308515

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!