כאבים בכף הרגל

מסתבר שכפות הרגליים שלנו הן האיבר שעובד הכי קשה: הן סוחבות את כל משקל הגוף במהלך היום.

אנחנו הולכים, רצים, מבצעים עצירות פתאומיות ואפילו מרימים דברים כבדים' מה שמפעיל לחץ גדול וכבד יותר. קרוב ל-80% מהאוכלוסייה סבלו, סובלים או יסבלו מכאבי רגליים במהלך חייהם מסיבות שונות ומגוונות… אבל זה לא באמת צריך להיות ככה.

בין אם כאבי הרגליים נובעים מבעיה רפואית בכף הרגל, ממאמץ ממושך, מפעילות ספורטיבית אינטנסיבית ואפילו מנכות, אנו ביגאל מכון אורטופדי מייצרים מגוון רחב של מדרסים לטיפול בכאבים בכף הרגל ובעיות בריאות שונות, אשר יקלו עליכם את החיים.

מדרסים לטובת כאבים בכף הרגל הנובעים מפעילות ספורטיבית

אם אתם עוסקים בספורט סביר להניח שכאבי רגליים או הפעלת מאמצים גדולים על כפות הרגליים, הם חלק מאורח החיים שלכם ומשום כך אין שום סיבה שבעולם שתמשיכו לסבול, או לחילופין לגרום לנזק עתידי, לכן תשקלו רכישת מדרסים לטובת כאבים בכף הרגל או לתמיכה נכונה בפעילות הספורטיבית שלכם ולא משום שצריך לרכוש מדרסים, אלא מהסיבה הפשוטה ביותר והיא שמירה על הבריאות שלכם!

במכון האורטופדי שלנו תבצעו סריקה ממוחשבת ומקיפה לכף הרגל ונייצר עבורכם מדרסים ביומכניים בהתאמה אישית לכף הרגל שלכם ולענף הספורט בו אתם עוסקים.

העוסקים בריצה יקבלו מדרס בהתאמה אישית שיתמקד בשרירים ובמערכת העצבים הפועלים בזמן הריצה על מנת למנוע נזקים לטווח הקצר או הארוך.

שחקני כדורגל וכדורסל יקבלו מדרסים בהתאמה אישית המותאמים לריצות, ניתורים, בלימות ועצירות פתאומיות.

לרוכבי האופניים נייצר מדרסים עם דגש על איזור המסרקים כיוון ששם מתרחשת רוב פעילות הדיווש.

וכמובן לכל הספורטאים באשר הם, ישנם פתרונות לתמיכה נכונה ושמירה על בריאות כף הרגל, הגב והיציבה הנכונה.

מדרסים לכאבי רגליים לסובלים מבעיות בכף הרגל

לאותם האנשים הסובלים מבעיות מולדות בכף הרגל, שאינם מודעים לכך וחיים באופן קבוע עם כאבים… דעו שיש פתרון שיחזיר לכם את איכות החיים, בלי ניתוח ובלי התערבות רפואית.

כף רגל עם מקרה של דורבן, פלטפוס, קשת גבוהה, מורטון נוירומה ומקרים נוספים שגורמים לכאבים איומים במהלך חיי היום יום ניתנים לטיפול ומניעה באמצעות מדרסים מקצועיים (לא ספידות) בהתאמה אישית.

כף הרגל מוטבעת בחומר אלסטי באמצעותו מייצרים מדרס מותאם ב 100% למבנה הרגל, כך שלא משנה לאיזה נעל היא נכנסת, התמיכה והבלימה של המדרס משנים את איכות החיים ומעלימים את כאבי הרגליים.

טכנאי המדרסים שלנו במכון הינו מומחה במתן פתרונות לילדים ומקבל הפניות מבתי החולים בארץ לייצור מדרסים בהתאמה אישית העונים למגוון הצרכים הטיפוליים.

שימו לב! פרחה לה תופעה של מכוני מדרסים המציעים ספידות במחירים מופקעים שאינם עונים לצורך הרפואי, או לחילופין מדרסים זולים למטרת שימת "רגל בדלת" כדי שיוכלו להציע לכם פתרונות יקרים מאוד.

בבחירתכם מכון מדרסים, תבדקו היטב מה אתם מקבלים (גם אם זה דרך הקופה), האם זה עונה לצרכים שלכם והאם המחיר סביר. ואל תתביישו לבדוק את המקצועיות של המקום!

מדרסים לטובת כאבים בכף הרגל אצל חיילים

כאשר מדברים על כאבי רגליים, אחת מן האוכלוסיות הפגיעות ביותר היא אוכלוסיית החיילים ביחידות הקרביות, הנאלצים להתאמן עם נעליים צבאיות שאינן אורטופדיות. אמנם מדובר בצעירים בריאים ועם כושר גופני טוב, אך שיעור הפגיעות ברגליים ובברכיים ושברי ההליכה עקב מאמץ פיזי הוא גבוה מאוד באופן יחסי לאוכלוסייה.

ביגאל מכון אורטופדי אנו מתייחסים למדרסים לחיילים בדיוק כמו מדרסים לריצה מבחינת חלוקת העומס על כף הרגל, משקל האדם ומצב כף רגלו. בנוסף, המדרס עשוי מחומרים סופגי זיעה השומרים על כף הרגל יבשה.

חשוב לזכור: מדרסים איכותיים לנעליים צבאיות מונעים בעיות אורטופדיות בעתיד.

יגאל מכון אורטופדי

מכון אורטופדי יגאל מספק שירותי אורטופדיה מקיפים בהתאמה אישית ללקוח והוא בין הבודדים בארץ המייצר מדרסים משעם טבעי המיובא מגרמניה, בשיטה ייחודית.

מומחיותו של המכון (על בסיס הכשרה וטכנולוגיה גרמניים) היא בייצור מדרסים לטיפול בכאבים בכף הרגל, במסגרת פתרונות מתקדמים למחלות ובעיות כף הרגל לכלל הגילאים: קשת גבוהה או נמוכה, קריסה של כף הרגל, שברי מאמץ והליכה בקרב חיילים וספורטאים, כאבים בכף הרגל, דורבן בעקב, כיבים בכפות הרגליים כתוצאה ממחלת הסוכרת ועוד.

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון
בחג הפסח !

ערב חג ראשון ושני סגור.
חג ראשון ושני סגור.
שישי חול המועד סגור.
ימים רביעי וחמישי בחול המועד פתוח:
09:00-16:00.
מאחלים לכולם חג פסח שמח וכשר!