אודות מכון אורטופדי

יצור מדרסים ביומכניים וכל מוצרי האורטופדיה

יגאל מכון אורטופדי נוסד בשנת 1970 על ידי יגאל דרורי ז"ל, רב אומן בייצור מדרסים ומאז ועד היום נמצא בבעלות משפחתית. 

המכון מספק שירותי אורטופדיה מקיפים בהתאמה אישית ללקוח, והוא בין הבודדים בארץ המייצר מדרסים אורתופדיים משעם טבעי המיובא מגרמניה, בשיטה ייחודית המשמרת את כל תכונות חומר הגלם. 

בנוסף משווק המכון מוצרים אורטופדיים מכל הסוגים ואביזרי הליכה.

* 3 דורות של התמחות בייצור מדרסים ומוצרי אורטופדיה *
יגאל דרורי ז"ל - מייסד

בשנת 1970, ייסד יגאל דרורי ז"ל ייסד את המכון והביא לישראל את בשורת המדרסים הביו מכניים המשנים את תנועת כף הרגל ועוזרים בפעולות יומיומיות.

יגאל דרורי - מייסד העסק
יאיר דרורי

יאיר דרורי -
טכנאי מדרסים מוסמך, טכנאי אורטופד וחובש רפואת חירום

יאיר דרורי – בעלים ומנהל. התמחה והתמקצע בגרמניה ( ORTHOPADIE SCHUH UND TECHNIK)  ובין הבודדים בישראל המייצר ומשמר את שיטת אורטוטק הייחודית לייצור מדרסים.

לורה דרורי

אחות ומיילדת המספקת ייעוץ לנשים בנושאי התאמת אביזרים אורטופדיים, חזיות ופרוטזות שד, חגורות בטן להיריון, גרבי לחץ אלסטיים ועוד. כמו כן, מוסמכת לטיפול בחולי סוכרת ולטיפול בציפורן חודרנית.

לולה דרורי

יאיר דרורי - מומחה כף רגל וטכנאי מוסמך בייצור מדרסים

כיום ממשיך את המסורת הבן יאיר דרורי בעל תעודת מומחה לטיפול בכף הרגל. יאיר למד במינכן, באחד מבתי הספר הגדולים בגרמניה – והביא לארץ את שיטת ORTHOTECH לייצור מדרסים איכותיים. 

מכון אורטופדי יגאל מקבל מטופלים המגיעים מכל רחבי הארץ על מנת לרכוש לעצמם מדרסים בהתאמה אישית לכף הרגל.

במסגרת היכרות עם מנהל מחלקת השיקום בבית חולים תל השומר דאז, פרופסור היים, קיבלנו יום אחד טלפון להגיע לבית החולים לטובת אבחון לקוח VIP. הובהר לנו כי מספר מכונים / טכנאי אורטופדיה ניסו לייצר פתרון אורטופדי ללקוח ה-VIP ולא הצליחו.

לכשהגענו אני ואבי ז"ל לבית החולים, הסתבר שלקוח ה-VIP הוא ראש הממשלה דאז, אריאל שרון ז"ל. לאחר הבדיקה החליט אבי כי אנו ניקח על עצמנו את הטיפול, כך שלאחר לקיחת המידות, נוצרו מדרסים מתאימים ונקבעה פגישה למסירת המדרסים הייחודיים ונעליים מיוחדות לראש הממשלה.

לאחר כשבועיים הגענו לביקורת וקיבלנו חוות דעת חיובית ביותר, המדרסים היו מושלמים לצורך הרפואי ולא היו כאבים נלווים. התבקשנו לייצר זוג נוסף ואף הוזמנו לארוחת בוקר להכרת תודה.
ממועד זה ואילך, הפכנו להיות טכנאי האורטופדיה האישיים של רוה"מ, תוך ייצור פתרונות אורטופדיים שונים ומוצרי עזר וזכינו להכיר אדם נפלא וחמים. 

התארחנו אצל רוה"מ מספר פעמים, הן בחוות השקמים והן בקריה (במסגרת תפקידיו הן כרוה"מ והן כשר הבטחון), כולל היכרות קצרה עם שמעון פרס ז"ל.
היתה לנו הזכות והגאווה (המקצועית והאישית) לעבוד מולו עד ממש לפני מועד האירוע המוחי הראשון בדצמבר 2005.

לוגו יגאל מכון אורטופדי
שעות פעילות המכון !

בעת קשה זו, אנו ממשיכים לתת מענה לצרכים האורטופדיים של קהל לקוחותינו.
המכון מקבל לקוחות בכל ימי השבוע -
אך מומלץ לתאם טלפונית את ההגעה!
אנו מחזקים את כוחות הבטחון
ואת משפחות החללים, הנעדרים והפצועים!